آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۴۵
صفحه آخر
۲۴

دوشنبه بازار فرهنگ

شب «دایرة المعارف بزرگ اسلامی»

مجله بخارا به منظور تجلیل از خدمات علمی مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی، شبی را به خدمات این نهاد علمی اختصاص داده که با حضور سیدمصطفی محقق داماد، صادق سجادی، آذرتاش آذرنوش، اصغر دادبه و کاظم موسوی بجنوردی، امروز ساعت 17 در در کانون زبان پارسی واقع در خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه، خیابان عارف نسب، شماره 12 برگزار می شود.

نشست «راه ها و راه آهن تهران به ری در دوره ناصری»

نشست علمی «راه ها و راه آهن تهران به ری؛ (قصبه شاه عبدالعظیم) در دوره ناصری» با سخنرانی سیاوش درودیان، امروز ساعت 14 در پژوهشگاه میراث فرهنگی واقع در خیابان امام خمینی، ابتدای خیابان سی تیر، روبه روی موزه ملی ایران برگزار می شود.

نشست «تهران؛ کارگاه ساختمانی: کیفیت زندگی»

نشست «تهران؛ کارگاه ساختمانی: کیفیت زندگی» با حضور سیدمحمد بهشتی، احمد مسجدجامعی، مهدی گلچین عارفی و حمید ناصرخاکی، امروز ساعت 17 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی برگزار می شود.

کنسرت بانوان «کالیوه» در نیاوران

گروه دف‎نوازان بانوان «کالیوه» به سرپرستی سارا احمدی، امشب و فردا شب ساعت 21، کنسرتی را ویژه بانوان ‎ در فرهنگسرای نیاوران واقع در خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران روی صحنه می‎برد و به اجرای قطعات موسیقی سنتی و محلی کردی، لری، آذری، خراسانی، گیلکی و نیز تاجیکی و افغانستانی می‎پردازد.