آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۸۵
ورزش
۱۱

گوناگون

یزدانی: می خواهم کشتی بگیرم

آزادکار وزن 97 کیلو کشورمان از روند مثبت درمانش پس از مصدومیت خبرداد. رضا یزدانی ادامه داد: می خواهم با پایان دوران نقاهت، تمریناتم را ازسر بگیرم و خودم را آماده کنم. و می خواهم کشتی بگیرم.

رابسون به بوآویستا پیوست

رابسون جان واریو که فصل گذشته در33 بازی برای تیم فوتبال استقلال به میدان رفت با قراردادی سه ساله به تیم بوآویستا از لیگ برتر پرتغال پیوست.

تیم کاتا به مدال نقره رسید

در رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در قزاقستان تیم های کاتای مردان و زنان کشورمان با شکست برابر ژاپن به نشان نقره دست پیدا کردند.

بشار: بعد از بازی به تهران می آیم

پیگیری های مدیران باشگاه پرسپولیس برای حضور بشار رسن در تمرینات این تیم بالاخره با پاسخ از سوی این هافبک عراقی همراه شد. این بازیکن طبق قول و قرار قبلی خود با مدیران پرسپولیس عنوان کرد پس از اتمام لیگ عراق به تهران خواهد آمد.

کرانچار با سپاهان ثبت کرد

کرانچار، سرمربی زردپوشان به همراه اعضای کادرفنی و چند نفر از بازیکنان با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قراردادشان را با این تیم رسمی کردند.قرارداد کرانچار با سپاهان دوساله است.

بازگشت استقلالی ها از اردو

تیم فوتبال استقلال که جهت اردوی آماده سازی خود راهی ارمنستان شده بود، دیروز به تهران بازگشت. استقلالی ها در ارمنستان با تیم های پارس جم و آرارات ایروان بازی کردند و موفق شدند این دو تیم را شکست دهند.

گلزن تراکتور با فجر می آید

علی اصغرشیردل مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی به عنوان بازیکن آزاد با عقد قراردادی یک ساله به تیم دسته اولی فجر سپاسی شیراز پیوست.

آغاز بلیت فروشی دربی 85

بلیت فروشی دربی 85 از امروز در سایت باشگاه بیله فیلد آلمان آغازمی شود. دو تیم استقلال و پرسپولیس ساعت 22 روز شنبه در ورزشگاه شوکوآره نای شهر بیله فیلد به مصاف یکدیگر می روند.