آرشیو دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۳
حوادث
۱۹

قهر همسر با قتل برادر گره خورد

مرد میانسال در جریان دعوای خیابانی با داماد خانواده، او را با ضربه چاقو از پای درآورد. متهم مدعی است قصد بازگرداندن همسر و فرزندانش را به خانه داشته است.

به گزارش جام جم، شامگاه 24 تیر امسال وقوع درگیری مقابل خانه ای در خیابان مرتضوی به پلیس تهران اعلام شد.

با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری بین ابوالفضل 40 ساله و دامادشان به نام تقی 42 ساله به وقوع پیوسته که با دخالت ماموران درگیری بین این دو نفر پایان گرفت.

با پایان درگیری ماموران اقدام به ترک محل کرده اما دوباره به آنها اعلام شد ابوالفضل و تقی دوباره با هم درگیر شده اند. ماموران وقتی در محل حاضر شدند، دریافتند ابوالفضل از سوی تقی و از ناحیه سینه مجروح شده است. تقی در محل دستگیر شد و ابوالفضل به بیمارستان انتقال یافت.

ساعت یک بامداد به کلانتری 112 ابوسعید اعلام شد ابوالفضل بر اثر شدت ضربه فوت کرده که بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی اعلام شد.

متهم به قتل دیروز به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: می خواستم برادرزنم را بترسانم، نمی خواستم او به قتل برسد و از کاری که انجام دادم پشیمانم. سال هاست تریاک مصرف می کنم و به دلیل اعتیادم همسرم با من درگیری داشت. چهار ماه پیش که دوباره با هم دعوا کردیم او و بچه ها خانه را ترک کردند و به خانه مادرزنم رفتند.

وی افزود: شب قبل از جنایت سراغ همسرم رفتم تا با هم حرف بزنیم. هر چه در زدم کسی توجهی نکرد. خانواده اش از من خواستند از آنجا دور شده و دیگر مزاحمشان نشوم. چند ساعت بعد یکی از برادرزن هایم سراغم آمد که در را باز نکردم. او رفت و نیم ساعت بعد دو برادرزنم و دوستانشان آمدند. آنها در می زدند و حاضر نبودند محل را ترک کنند. عصبانی شدم و با برداشتن چاقوی آشپزخانه سراغشان رفتم تا آنها را بترسانم که از آنجا بروند. به خیابان که رفتم، با هم درگیر شدیم و نمی دانم چطور یکی از برادرزن هایم را با چاقو مجروح کردم.