آرشیو چهارشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۰
شهرستان ها
۷

آغاز ساخت بزرگ ترین مجتمع تجاری تفریحی شمال کشور در گیلان

عملیات اجرایی بزرگ ترین مجتمع تجاری- تفریحی شمال کشور در بخش «خمام» شهرستان رشت آغاز شد.

رشت- خبرنگار کیهان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری- تفریحی «سیتادیوم» اظهار داشت: پروژه «سیتادیوم» در زمینی به مساحت 5 هکتار و با زیربنای حدود 84 هزار مترمربع توسط گروه طراح و معمار YAP از معروف ترین طراحان تجاری اروپایی، براساس آخرین روش های ساخت مجتمع های تجاری- جهانی و طبق آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی شده، به طوری که توانسته استانداردهای لازم برای برندهای معتبر را تامین کند.

علی منتظری مدت اجرای این پروژه را 24 ماه عنوان کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری این پروژه 250 تا 300 میلیارد تومان است که در فاز اول آن برای 500 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می شود.

وی در ادامه با اشاره به امکانات مجتمع تجاری- تفریحی «سیتادیوم» گفت: هر طبقه از این مجتمع حدود 21 هزار مترمربع فضای ناخالص تجاری دارد که برای رفاه و استراحت بازدیدکنندگان طراحی شده ضمن اینکه در هر طبقه 4 رستوران و کافی شاپ نیز برای رفاه حال استفاده کنندگان و افزایش سرزندگی محیط و تبدیل شدن به مقصدی برای گردشگران طراحی شده است.

استاندار گیلان نیز در این مراسم با ضروری خواندن جذب سرمایه گذار برای پروژه «سیتادیوم»، اظهار داشت: حضور سرمایه گذار در پروژه های خصوصی مسئله مهمی است و با توجه به اینکه این پروژه قابلیت جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی را دارد، سرمایه گذاران به طور جدی وارد عمل شوند.

محمدعلی نجفی همچنین بر سرعت عمل در انجام پروژه «سیتادیوم» تاکید کرد و افزود: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان برای جلوگیری از مشکلات احتمالی به صورت هفتگی گزارشی از عملکرد این پروژه ارائه خواهد داد تا در صورت نیاز از طریق صندوق و سایر منابع مشکلات را برطرف ساخته و باعث تشویق و جذب سایر سرمایه گذاران شویم.