آرشیو چهارشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

راکب موتور سیکلت در تصادف بزرگراه یاسینی جان باخت

تصادف زنجیره ای 5 خودرو در تهرانپارس

برخورد پنج خودروی سواری در تهرانپارس تنها خسارت مادی برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 7:30 صبح دیروز برخورد چند دستگاه خودروی سواری در منطقه تهرانپارس، خیابان 212 شرقی به سامانه 125 اعلام شد.

رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی درباره جزئیات این حادثه گفت: دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو 405 پس از برخورد شدید با یکدیگر از مسیر خود منحرف شده و با سه دستگاه خودروی سواری دیگر شامل مزدا، پراید و پرشیا که در کنار خیابان پارک بودند، تصادف کردند و سرانجام متوقف شدند.

بهمن رضائی نیا افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله بعد از قطع کردن برق خودروهای خسارت دیده و اطمینان از عدم نشت بنزین، با گذاشتن علائم هشداردهنده، صحنه حادثه را برای تردد خودروهای عبوری ایمن کردند.

مرگ راکب موتور سیکلت در تصادف بزرگراه یاسینی

رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف مرگبار در بزرگراه یاسینی بعد از پل بزرگراه بابایی خبر داد.

سرهنگ محمد رزاقی درباره جزئیات این حادثه به مهر گفت: بر اثر این تصادف که صبح دیروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یاسینی بعد از پل بزرگراه بابایی بین یک دستگاه موتورسیکلت و تریلی رخ داد، راکب 26 ساله موتورسیکلت به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی و همچنین شدت حادثه در دم فوت کرد.

رزاقی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور در محل حادثه مشخص شد علت وقوع حادثه عدم توجه به جلو از طرف راکب موتورسیکلت بوده است.