آرشیو چهارشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف بیش از یک تن مرفین و 311 کیلوگرم هروئین در شهریار و اصفهان

بیش از یک تن مرفین و 311 کیلوگرم هروئین در شهرهای شهریار و اصفهان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77 کیلوگرم هروئین از داخل بونکر خودرویی خبر داد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرتیپ محسن خانچرلی در این باره گفت: با اطلاعات بدست آمده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان در شهرستان شهریار با پیگیری های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تریلی، مواد مخدر جابه جا کند لذا خودرو شناسایی و عملیات پلیس برای کشف مواد مخدر آغاز شد.این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو، یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77 کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در مخزن بونکر جاسازی شده بود، کشف و متهم به همراه موادمخدر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد. همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین نظارت و کنترل محورهای فرعی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا به یک وانت پیکان مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 234 کیلو و 200 گرم هروئین که از شرق کشور بارگیری شده بود کشف شد.کریمی گفت: در این عملیات دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

کشف 700 کیلوگرم مرفین در میرجاوه

زاهدان- خبرنگار کیهان: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران استان در اقدامی موفقیت آمیز ضمن متلاشی کردن یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در حوزه شهرستان مرزی میرجاوه 700 کیلوگرم مرفین را که قاچاقچیان در زیر رمل ها مخفی کرده بودند، کشف کردند.

سرتیپ دوم سعید کمیلی دیروز اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر مخفی شده زیر رمل های قسمتی از منطقه مرزی ریگ ملک در فرصتی مناسب به عمق کشور، آگاه شدند که سریعا منطقه را زیر پوشش عملیاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به غافلگیری قاچاقچیان و ناتوانی آنها از هرگونه واکنش در برابر مرزداران تصریح کرد: مرزداران در پاکسازی محل موفق شدند 685 کیلوگرم مرفین را که زیر رمل ها مخفی شده بود کشف کنند.