آرشیو چهارشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۸۰
اخبار کشور
۳

اعطای حکم ریاست دانشگاه آزاد به فرهاد رهبر

در مراسمی حکم ریاست فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی توسط رئیس هیئت موسس این دانشگاه به وی اعطا شد.

به گزارش فارس، پس از آنکه فرهاد رهبر که با اکثریت آرای اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد به عنوان رئیس پیشنهادی این دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی و از سوی اعضای کمیته تعیین روسای دانشگاه ها به عنوان رئیس قطعی دانشگاه آزاد انتخاب شد، صبح دیروز در مراسمی علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد حکم ریاست فرهاد رهبر را به وی اهدا کرد.

ناطق نوری از هیئت موسس دانشگاه آزاد استعفا کرد

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم اهدای حکم ریاست دانشگاه آزاد به فرهاد رهبر در جمع خبرنگاران گفت: بعد از تغییر ساختار شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد امروز دومین جلسه این شورا برگزار شد.

علی اکبر ولایتی تاکید کرد: هیچ واحدی از واحدهای دانشگاه نباید تعطیل شود و امیدواریم شورای اقتصاد دانش بنیان بتواند در حوزه اقتصادی برای رفع مشکلات اقدام کند.

ولایتی در رابطه با ماجرای استعفای ناطق نوری از هیئت موسس دانشگاه آزاد گفت: حجت الاسلام ناطق نوری استعفا داده ولی ما خواهش کردیم استعفایش را پس بگیرد.وی اظهار داشت: سید حسن خمینی از هیئت موسس دانشگاه استعفا نکرده است.

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد با اشاره به تایید ریاست فرهاد رهبر از سوی کمیته منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تشکر از اعضای این شورا که با حسن نیت به رهبر رای دادند، افزود: اولویت فعالیت های فرهاد رهبر بررسی سریع و دقیق وضعیت دانشگاه آزاد و حل مسائل بودجه ای دانشگاه است که حل مسائل بودجه ای حل شدنی است.

وی ادامه داد: هدف نهایی ما این است که دانشگاه آزاد در کشور ارتقاء یابد و حرف اول را بزند و فرهاد رهبر توانایی انجام این کار را دارد که امیدواریم در دو ماه آینده با ریاست رهبر و حمایت عملی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد تحول محسوسی را در این دانشگاه شاهد باشیم.