آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۹۰۰۶
ورزش
۱۱

گوناگون

بازیکن عراقی در راه تهران

بازیکن عراقی تیم پرسپولیس به زودی به ایران خواهد آمد. بشار رسن به احتمال فراوان فردا به تهران خواهد آمد تا تمریناتش را با پرسپولیس آغاز کند.

سایپا دراهواز گل کاشت

تیم فوتبال سایپا درسومین دیدار خود درهفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر برابر استقلال خوزستان به برتری رسید. عباس زاده و قلی زاده برای سایپا گل زدند. کرملاچعب برای استقلال گل زد.شاگردان علی دایی با این پیروزی 7 امتیازی شدند.

ملاقات تاج با مدیران ارشد

مهدی تاج که به مالزی سفر کرده، ملاقات هایی با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین سایر مسئولان ارشد AFC برگزار کرد. مهدی تاج برگزاری این نشست ها را بسیار مطلوب توصیف کرد.

پیروزی گسترش دردقیقه 93

هفته سوم رقابت های فوتبال هفدهمین دوره لیگ برتر با دیدار تیم های گسترش فولاد و سپیدرود آغاز شد که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر تیم گسترش به پایان رسید. تنها گل این بازی را خالقی فردردقیقه 93 وارد دروازه سپیدرود کرد.

مسلمان:برای 3 امتیاز بازی می کنیم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: دیگر به مشکلات مالی توجهی نداریم و فقط برای برد به میدان می رویم. مسلمان اظهار داشت: همچنان مشغول بدنسازی برای دیداربا الاهلی هستیم. ما در مقابل الاهلی جای اشتباه نداریم، اما اگر درلیگ، چند اشتباه داشته باشیم می توانیم آن را جبران کنیم.

تیم ملی واترپلو مغلوب شد

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در رقابت های جهانی در صربستان به مصاف تیم ملی هلند رفت و در پایان این دیدار با نتیجه

14 بر 5 مقابل حریف اروپایی خود شکست خورد.

بازگشت تکواندوکاران مصدوم

ابوالفضل یعقوبی و محمد کاظمی دو عضو تیم ملی تکواندوی کشورمان به دلیل آسیب دیدگی به جای حضور در رقابت های بین المللی ازبکستان برای مداوا به تهران بازگشتند.

مراکش داوطلب میزبانی شد

مراکش ازقاره آفریقا مصمم است میزبان مسابقات فوتبال جام جهانی 2026 شود. فدراسیون فوتبال مراکش به صورت رسمی اعلام کرد کشورش خواهان میزبانی جام جهانی با حضور تیم های 48 کشور است.