آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۴
ورزش
۱۸

جزئیات حرف های منصوریان در کمیته اخلاق؛ خسارت استقلال را چه کسی می دهد؟

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران به احتمال فراوان هفته آینده بار دیگر در کمیته اخلاق حاضر می شود.

او بعد از بازی هفته اول استقلال در لیگ برتر، در مصاحبه ای تند به انتقاد شدید از مسئولان فدراسیون فوتبال و بویژه مهدی تاج پرداخت. او اعتقاد داشت محرومیت سه بازیکنش غیرقانونی بوده است. سرمربی استقلال هفته گذشته در کمیته اخلاق حاضر شد و با تورگ، رئیس این کمیته جلسه ای را برگزار کرد.

در این جلسه منصوریان بیشتر صحبت کرد و تورگ هم حرف های او به دقت گوش کرد. سرمربی استقلال در بخشی از حرف هایش به این اشاره کرد که با هیچ کس مشکل ندارد و دوست دارد خودش و تیمش در امنیت باشند. او در این باره توضیح داد: «زحمت 40 روزه ما در هفته اول لیگ برتر هدر رفت. چرا؟ چون رای اشتباه علیه ما دادند. حسینی و نورافکن دو یار فیکس ما بودند که 40 روز با آنها تمرین کرده بودیم و می خواستیم در ترکیب ثابت باشند ولی محروم شدند. حالا چه کسی خسارت آسیبی را که ما دیده ایم، می دهد؟»

منصوریان در بخش دیگری از حرف هایش به این اشاره کرد که فدراسیون فوتبال جای این که خودش با فساد مبارزه کند، رای غیرقانونی می دهد. نزدیکان سرمربی استقلال به نقل از او می گویند، جلسه ای که بین دو طرف برگزار شد بیشتر با درد دل منصوریان همراه شد.

گویا در این جلسه منصوریان همچنان به گلایه از محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال پرداخته است. استقلالی ها اعتقاد داشتند او به کمیته انضباطی دستور داد تا سه بازیکن استقلال را محروم کنند، چراکه این کمیته طبق قانون تصمیم گیری می کند ولی محرومیت سه بازیکن استقلال فراقانونی بود.

منابع خبری در فدراسیون فوتبال فاش کردند شنیده ها درباره محرومیت یا توبیخ کتبی منصوریان به خاطر مصاحبه تندی که داشت تنها شایعه بوده و احتمالا کمیته اخلاق در این زمینه هیچ رایی صادر نمی کند. همچنین قرار شده منصوریان هفته آینده هم در جلسه کمیته اخلاق حاضر شود و احتمالا ساکت هم در این جلسه حضور خواهد داشت. البته باید دید دبیرکل فدراسیون در این جلسه حاضر می شود یا نه؟ او در طول دو هفته گذشته تلاش کرده تا از جواب دادن به استقلالی ها طفره برود.