آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۴
جامعه
۱۷

نجفی، گزینه نهایی شهرداری تهران

محمدعلی نجفی به عنوان گزینه نهایی اعضای پنجمین دوره شورای شهر تهران برای تصدی شهرداری تهران درباره برنامه هایش گفت: تلاش می کنم شرایط مطلوب تری برای زیست در تهران فراهم کنم.

محمدعلی نجفی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر افزود: در مرحله نخست از اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر تشکر می کنم که بنده را لایق دانستند و این توفیق را به بنده دادند.

وی گفت: به شهروندان تعهد می دهم همه تلاش و قدرتم را برای ایجاد شرایط مطلوب تر برای زیست آنان به کار خواهم گرفت.

نجفی افزود: از همه امکانات استفاده خواهم کرد تا خواسته شهروندان را که ایجاد آرامش از جنبه روحی و روانی و ایجاد آسایش از جنبه فیزیکی و مادی است، فراهم کنم.

وی گفت: تلاش خواهم کرد زندگی شهروندی آنان پس از چهار سال بهتر از شرایط امروزی باشد.

در کارنامه محمدعلی نجفی عناوین شغلی چون سیاستمدار، مدرس دانشگاه، مشاور امور اقتصادی رئیس جمهور، عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به چشم می خورد. او مدتی وزارت آموزش و پرورش را نیز عهده دار بود.

نجفی دبیر سابق ستاد هماهنگی اقتصادی، سرپرست سابق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو هیات علمی (بازنشسته) دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

او در سال 1386 به عضویت در سومین دوره شورای شهر تهران درآمد و در 29 مرداد 1392 به دنبال انتصاب به عنوان معاونت رئیس جمهور از این سمت استعفا کرد.