آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۴
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

قاسمی: شرایط مسابقه در عشق آباد مشخص نیست

رضا قاسمی دونده دوهای سرعت این روزها سرگرم تمرینات است.

قاسمی در خصوص آخرین وضعیت آماد گی خود و شرایط تمرینی اش تا بازی های داخل سالن آسیا می گوید: مصدومیتم کاملا برطرف شد و تمریناتم را شروع کرده ام. اولین مسابقه ای که شرکت می کنم هم لیگ باشگاه هاست. علاوه بر آن دوره مربیگری بدنسازی پیشرفته را می گذرانم. البته مربی خودم هم در این کلاس حضور دارد. در مورد شرایط بدنی ام هم باید بگویم که من در زمان مصدومیت نگذاشتم تمریناتم کاملا قطع شود، اما الان دارم به اوج آمادگی برمی گردم. مشکلات هم که همیشه وجود دارد، اما باید به دور از حاشیه فقط به تمرین توجه کرد.

قاسمی با اشاره به احتمال حضورش در مسابقات داخل سالن ترکمنستان ادامه می دهد: فدراسیون در این باره دو شرط برایم گذاشته است، یکی برطرف شدن مصدومیتم و یکی هم افزایش سهمیه. مصدومیتم که رفع شده است و در مورد افزایش سهمیه هم به احتمال زیاد دو تا سه نفر اضافه می شوند و با تیم ملی دوومیدانی به عشق آباد می روم.

دونده ایران درباره حریفان احتمالی در این رقابت ها می گوید: شرایط مسابقات داخل سالن هنوز مشخص نیست، امکان دارد مثل قهرمانی آسیا ورزشکاران بزرگ حضور نداشته باشند و سطح مسابقات پایین باشد. ممکن هم است مانند قهرمانی جهان تمام دوومیدانی کاران شرکت کنند بنابراین تا روز مسابقات باید صبرکنیم.