آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۴
فوتبال ایران
۱۱

آشتی ساختگی صادقی و حاتمی

بی شک داغ ترین خبر فوتبال ایران ساعاتی پیش از شروع هفته سوم رقابت های لیگ برتر درگیری دو استقلالی سابق در هتل المپیک بود. امیرحسین صادقی، مدافع پیکان و فرزاد حاتمی، مهاجم تراکتورسازی در رستوران این هتل، به جان هم افتادند و نزدیک بود این درگیری تلفات داشته باشد.

حاضران می گویند درگیری از لحظه ای شروع شد که امیرحسین صادقی می خواست در کنار بازیکنان تراکتورسازی ناهار بخورد و فرزاد حاتمی به او گفت: «اینجا کاری نداری. برو جای دیگری ناهارت را بخور.»

حاتمی می گوید قبلا صادقی با او بدرفتاری کرده بود و علاقه ای نداشت در کنار آنها ناهار بخورد. مهاجم تراکتورسازی دراین باره به جام ورزشی می گوید: «قبلا او در بازی به من توهین کرده بود. به من و دیگر بازیکنان بی احترامی کرد. آن لحظه صادقی آمد پیش ما و من یاد آن توهین ها افتادم و به او گفتم تو اینجا کاری نداری و برو.» بعد از این حرف درگیری شروع شد و حاضران می گویند به قدری شدید بود که دو طرف شانس آوردند زخمی نشدند. حتی بعضی رسانه ها نوشتند فرزاد حاتمی کارد میوه خوری برداشته و با صندلی شیشه های رستوران را هم شکسته است. حاتمی دراین باره می گوید: «این خبرها اصلا درست نیست. نه شیشه شکستم و نه کاردی پرتاپ کردم.»

ساعاتی بعد هم اتفاقی تازه در این زمینه افتاد. پس از بازگشت گل محمدی و جلالی سرمربی دو تیم تراکتور و پیکان به هتل، آنها وقتی از شاهدان فهمیدند چه اتفاقی افتاده، تصمیم گرفتند مساله را به شکلی ختم به خیر کنند. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال با آنها تماس گرفت که اگر مشکل حل نشود، هر دو از بازی هفته سوم محروم هستند و نمی توانند به میدان بروند. پس از این اتفاق بود که دو مربی اقدام کردند و قرار شد این دو بازیکن عکسی کنار هم بگیرند. این تصویر کاملا نشان می داد آنها دیدار خیلی دوستانه ای نداشته اند و انگار تنها برای این که بازی کنند، کنار هم ایستاده اند. البته این پایان کار نبود و قرار است کمیته اخلاق امروز یا فردا درباره این درگیری تصمیم گیری کند.