آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۹۳۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•لطفا ار مسئولان راهنمایی و رانندگی سوال شود مسئولیت کنترل سرعت از حدفاصل میدان دانشگاه آزاد اسلامی در میدان سیمون بولیوار تا اول خیابان اشرفی و از آنجا تا میدان پونک، بر عهده چه کسی است و خطرآفرینی بسیاری از رانندگانی را که می خواهند هنگام ترافیک بلوار سیمون بولیوار، با سرعت از کندروی شقایق از ترافیک خارج شوند، چه کسی پاسخ گوست؟

رضوانی

•یکی از ساکنان داخل محدوده طرح ترافیک هستم. مدتی قبل افرادی که وارد طرح می شدند جریمه می شدند و دوربین عکس می گرفت؛ اما مدتی است دوربین از کسانی که در محدوده هستند و قصد دارند خارج شوند هم عکس می گیرد و جریمه می کند. تکلیف من که محل کارم در حومه شهر است، چیست؟ به ناچار باید از وسیله شخصی استفاده کنم. لطفا این موضوع را بررسی کنند تا افرادی مثل من برای رفت وآمدشان آن قدر در فشار نباشند.

•با وجود نیاز مبرم من و خانواده ام، تاکنون هیچ سهام عدالت یا سبد کالا و از این نوع دریافت نکرده ایم و با مراجعه به دفاتر کافی نت، چون نام ما در فهرست سهام عدالت نبود، گفتند نام نویسی نمی کنند. از رئیس جمهور محترم و دولت می خواهیم نسبت به پیگیری این موضوع که بر بسیاری از مردم دلالت می کند، اقدام کنند.

محمود بلیغیان

•از خیابان کریمی- قاسمی واقع در دزاشیب تجریش تماس می گیرم. این منطقه با وجود اینکه دارای تراکم متوسط و پنج طبقه است و همه اجازه ساخت همین تعداد را دارند، ولی متاسفانه ساختمان جدیدی شروع به ساخت کرده که از شهرداری اجازه 14 طبقه تراکم را گرفته است. این ساختمان به صورت شبانه روزی کار می کند و شب ها تا صبح یا در حال بتن ریزی هستند یا در حال خالی کردن آهن آلات که صدای مهیبی را برای ساکنان ایجاد کرده است. سوال من این است که آیا قانونی برای ساخت وسازهای شهری و رعایت حال مجاوران آنها وجود دارد یا خیر؟

•پیشنهاد می کنم برای ترویج دوچرخه سواری به شاگردان ممتاز دبستان ها و دبیرستان ها دوچرخه هدیه بدهند. با این کار هم دوچرخه سواری ترویج پیدا می کند و هم مسائل ترافیک حل می شود.