آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۷۸
اقتصاد
۴

ویژه

اطلاعیه بانک ملت

در پی انتشار چند بنر مجعول تبلیغاتی در فضای مجازی که با به چالش کشیدن وجاهت حرفه ای تعدادی از بانک های کشور، درصدد اختلاف افکنی و القای وجود رقابت ناسالم در نظام بانکی بود، روابط عمومی بانک ملت ضمن تقبیح این رفتارهای غیرمسوولانه، اعلام می کند هرگونه تبلیغ خارج از کانال های رسمی بانک، ارتباطی به این بانک نداشته و مورد تایید نیست. روابط عمومی بانک ملت

افتتاح و راه اندازی ساختمان جدید بیمه «ما» در شهر تبریز

مهندس صفدری، مدیرعامل بیمه «ما» به همراه جناب آقای بهاری فر، عضو هیات مدیره و تعدادی از معاونین و مدیران از ساختمان جدید شعبه تبریز بازدید و طی مراسمی آن را راه اندازی کردند. مراسم افتتاحیه شعبه تبریز با سخنرانی آقای آریانا، سرپرست محترم بانک ملت استان آذربایجان شرقی در خصوص روابط بانک و بیمه و چگونگی ارتباط موثر با مشتریان بانک ادامه یافت.

مصرف آب فولاد مبارکه، کمتر از سایر فولادسازان جهان

به گزارش خبرنگار فولاد، در این آیین باشکوه که معاونان، مدیران و بیش از یک هزار نفر از کارکنان فولاد مبارکه به صورت حضوری و تمامی کارکنان حاضر در خطوط تولید، تعمیرات و پشتیبانی نیز از طریق امواج رادیو فولاد شنونده سخنان مدیرعامل شرکت بودند، دکتر سبحانی افزود: در بخش مصرف آب، فولاد مبارکه ضمن توجه به اهمیت افزایش بهره وری در حوزه های مختلف، با اجرای طرح های توسعه در تصفیه خانه های خود و به کارگیری سیستم های بازچرخانی آب در سیکل تولید، مصرف آب خود را تا 26/3 مترمکعب به ازای هر تن تولید کاهش داده است.