آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۷
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

راه اندازی ایستگاه آتش نشانی: آقای رحیمی در تماس با ما عنوان کردند که در منطقه تهرانپارس، حدود فلکه اول و دوم تهرانپارس کمبود ایستگاه آتش نشانی داریم که در صورت حریق خیلی دیر به منطقه حریق می رسند. در خواست داریم در این منطقه ایستگاه های جدیدی راه اندازی کنند تا خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید و آتش نشانان سریع تر به سر صحنه برسند.

انتقاد به کولبری: هموطن محترمی نیز چنین بیان کردند که چندی پیش مهندس خضری نماینده محترم سردشت و پیرانشهر در جوابیه سخنانی گفته بود تحت عنوان آغاز پوشش بیمه 18 هزار کولبر در کشور که خدا خیرتان بدهد ولی این کولبران بار را برای چه کسانی و چه ارگانی حمل می کنند؟ اگر کارشان قانونی است چرا از مبادی قانونی کشور وارد نمی کنند؟ چرا کولبری فقط مخصوص کردستان است. این سوراخ بزرگ و بزرگ تر می شود و از این سوراخ، لودر، بولدوزر و... هم وارد کشور می شود و از کنترل خارج می شود. 18 هزار نفر عدد پایینی نیست.

کمک به زندانیان بند مالی: مخاطب محترمی نیز چنین گفتند که از زندانیان بند مالی زندان تهران بزرگ هستم. از آنجایی که زندانی های بند مالی سالیان متمادی در حبس هستند و عمده ترین مشکلات این عزیزان رد مال حق شاکی خصوصی و جزای نقدی از سوی قضات مجتمع های قضایی استان تهران است؛ از مسئولان محترم قوه قضائیه استدعا داریم با ملاک عمل قرار دادن بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه، دستورات شایسته و فوری در رفع موضوعات فوق صادر فرمایند.