آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۶۷
اقتصادی
۶
گزارش

مدیرعامل شرکت عمران پردیس: بعضی پیمانکاران پردیس برای مردم کیسه دوخته اند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه ظرف 10 روز آینده 2000 واحد مسکن مهر را در فاز 8 افتتاح می کنیم، گفت: این 14 ماه که از مسئولیت من می گذرد به اندازه 14 سال گذشت؛ چرا که برخی پیمانکاران کم کاری می کنند و برخی برای مردم کیسه دوخته اند. سعید غفوری، در نشست خبری اظهار کرد: در فاز 8 اتفاقات خوبی افتاده است و در 10 روز آینده حدود 2000 واحد در فاز 8 آماده افتتاح است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه متاسفانه در فاز 8 تعدادی از پیمانکاران کار نمی کنند، گفت: با این حال از این فاز رضایت نسبی داریم و ان شاءالله در آینده نزدیک نتایج بهتری را در این فاز خواهیم گرفت. حدود 50 درصد این فاز در سال جاری و مابقی در سال آینده افتتاح می شود.

غفوری با طرح این سوال که چرا برخی پیمانکاران خوب و برخی بد و کند عمل می کنند، گفت: همه شرایط پیمانکاران شبیه هم است ولی برخی پیمانکاران نه سازنده اند و نه پیمانکار. هیچ اسمی نمی شود روی آنها گذاشت. هیچ دلیلی نداشت که کارها به سال آینده موکول شود و باید امسال تمام می شد اما متاسفانه برخی پیمانکاران همکاری نکردند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین با اشاره به فاز 3 تصریح کرد: در فاز 3 مسائل پیچیده ای در خصوص سازنده داریم که مبالغ اضافی را از مردم درخواست می کنند ولی ما با افزایش تسهیلات شرکت سرمایه گذاری مسکن را حمایت مالی کردیم. آنجا حدود 700 واحد باقی مانده است ولی مسائل هر فازی در پردیس عجیب و غریب است. این 14 ماه به اندازه 14 سال بر من گذشت؛برخی متاسفانه برای مردم کیسه دوخته اند.

غفوری خاطرنشان کرد: ما طی 14 ماه گذشته میراث دار خیلی مسائل عجیب و غریبی بودیم اما در روز تودیع و معارفه عده ای با من عکس گرفتند و در گروه ها گذاشتند که البته شاید واحدهایی هم داشته باشند اما در روزهای اخیر از ما رانت خواستند. شماره تلفن 80 هزار متقاضی را از ما می خواهند که در این زمینه چند نفر هم بازداشت شده اند. وی با بیان اینکه به هیچ وجه افزایش قیمتی در مسکن مهر پردیس نخواهیم داشت گفت: اگر افزایش قیمتی هم تحمیل شود وزارت راه و شهرسازی متقبل می شود؛ چرا که به مردم به اندازه کافی فشار آمده و دیگر افزایش قیمت نخواهیم داشت.