آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۹۰۰۷
ورزش
۱۱

گوناگون

والیبال برزیل جهانی شد

تیم ملی والیبال برزیل با پیروزی 3 بر صفر مقابل ونزوئلا، ضمن کسب سی و یکمین عنوان قهرمانی آمریکای جنوبی، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی ایتالیا و بلغارستان را کسب کرد.

جپاروف: هواداران به من انرژی می دهند

هافبک ازبکستانی تیم استقلال گفت: حضورهواداران در ورزشگاه به من انرژی زیادی می دهد. جپاروف درباره برتری استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: نیازبه این پیروزی داشتیم تا درجمع مدعیان قراربگیریم. جوورزشگاه هم فوق العاده بود وتشویق های هواداران ما را دلگرم کرد. خیلی خوشحالم که توانستیم پاسخ تشویق هواداران را بدهیم. هر چقدرهواداران درورزشگاه حضوربیشتری داشته باشند، انرژی من بیشتر می شود.

مروان به سپاهان پیوست

مهاجم عراقی تیم سپاهان قرارداد خود را با این تیم رسما ثبت کرد. مروان حسینی قرارداد دو ساله خود را با سپاهان امضا کرد تا درادامه هفدهمین دوره لیگ برتراین تیم را همراهی کند.

بازگشت بازیکن سیاه جامگان

حمیدرضا علی عسکری که در نیم فصل زمستانی سال گذشته از سیاه جامگان راهی ماشین سازی شده بود، بعد از مذاکره و توافق با مسئولان سیاه جامگان، مجددا به این تیم بازگشت.

کمالوند: نفت درخانه مغلوب نمی شود

فراز کمالوند، سرمربی تیم نفت آبادان گفت: تاکنون هردو بازی خانگی را برده ایم و به دنبال این هستیم تا این روند را حفظ کنیم. نفت در خانه خودش به هیچ تیمی رحم نمی کند.

تیم گسترش به دنبال اومانیا

مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی و اسبق تیم پرسپولیس در آستانه بازگشت به ایران قراردارد.اومانیا از تیم گسترش فولاد پیشنهاد دارد و به احتمال فراوان راهی این تیم خواهد شد.

رونالدو به ال کلاسیکومی رسد

زیدان سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید درآستانه ال کلاسیکودربی سوپرجام اسپانیا گفت: رونالدو برای این بازی آماده است.

داورزنی: به دنبال میزبانی لیگ هستیم

داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال گفت: به دنبال فراهم کردن شرایط میزبانی و برگزاری لیگ جهانی در شهرهای مختلفی مانند اردبیل، ارومیه و مازندران هستیم.