آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۹۵
ورزش
۹

جهان فوتبال

بازگشت توران به تیم ملی ترکیه

آردا توران، مهاجم بارسلونا پس از تساوی بدون گل ترکیه مقابل مقدونیه به خاطر درگیری با یک خبرنگار از اردوی کشورش اخراج شد و بلافاصله از تیم ملی خداحافظی کرد. اکنون پس از جدایی فاتح تریم و انتخاب میرچیا لوچسکیوی رومانیایی، توران اعلام کرد ضمن صحبت با سرمربی جدید تیم ملی تصمیمم را تغییر دادم.

توران در این باره گفت: پس از صحبت با لوچسکیو، نظرم تغییر کرد. هر فوتبالیستی باید به حضور در تیم ملی کشورش افتخار کند. با افتخار در بازی های آینده برای تیم ملی کشورم بازی می کنم و بسیار مایلم با دوستانم در تیم ملی ترکیه متحد شوم.

تساوی جرارد در اولین تجربه مربیگری

استیون جرارد در اولین تجربه مربیگری در تیم زیر 18 سال لیورپول به تساوی رضایت داد. در این بازی که در چارچوب هفته اول لیگ زیر 18 سال انگلیس انجام شد، تیم جرارد مقابل دربی کانتی به تساوی یک بریک دست یافت.

جرارد پس از پایان فصل گذشته لیگ آمریکا از فوتبال خداحافظی کرد و بلافاصله پیشنهاد سران لیورپول برای مربیگری در تیم های پایه را پذیرفت.

ایکاردی در لیست سامپائولی

خورخه سامپائولی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در لیست جدید خود برای دو بازی آینده کشورش در مقدماتی جام جهانی 2018، مائورو ایکاردی، مهاجم اینترمیلان را به اردو فراخواند، اما روی نام گونزالو ایگواین، ستاره یوونتوس خط قرمز کشید.

ایکاردی که بعد از چهار سال دوباره می تواند در یک بازی رسمی برای تیم ملی آرژانتین به میدان برود، با ابراز خوشحالی از این موضوع در صفحه شخصی اش نوشت: آرژانتین عزیز من، امروز پس از چهار سال دوباره با یکدیگر ملاقات می کنیم. آخرین باری که پیراهنت را پوشیدم مدت ها قبل در سال 2013 بود که به لطف کارها و تلاش هایم، رویایم برای بازی در تیم ملی با تنها 20 سال سن محقق شد. امروز بعد از چهار سال، من این خبر زیبا را شنیدم که می توانم زیباترین پیراهن دنیا که سمبل همه ما، هموطنانمان و کشورمان است را به تن کنم. آلبی سلسته اول سپتامبر (دهم شهریور) برابر اروگوئه و پنج روز بعد برابر ونزوئلا به میدان می رود.