آرشیو چهارشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۳۸۸۷
ورزش
۱۵
نگاه 2

می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند

داوری از حال فدراسیون بوکس بی اطلاع است

مهدی هاشمی ( ملی پوش اسبق تیم ملی بوکس ایران)

1- برخی افراد می خواهند از بی اطلاعی آقای داوری در بوکس سوءاستفاده کرده و به منافع خود برسند. اگر واقع بین باشیم آقای داوری فعلا از برخی مسائل در گذشته و حال فدراسیون بوکس بی اطلاع است و برخی افراد می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند تا با شرایط موجود خود را مطرح کنند.

2- خود آقای افشین داوری گفته اند که درهای فدراسیون بوکس به روی منتقدان باز است و از آنها استقبال می کنند اما من می خواهم به آقای داوری بگویم که منتقدان بوکس در این مدت طولانی به قدری از اطرافیان ناطق نوری ضربه خورده اند که به فدراسیون نزدیک هم نمی شوند. آقای داوری باید این منتقدان را دعوت کند تا با شنیدن گلایه های آنها مشکلات را برطرف سازد.

3- من نمی گویم که خیمنز کوبایی کار خود را خوب انجام داده یا نه، فقط اگر این منتقدان خواستار برکناری او هستند باید دلیل قانع کننده بیاورند. یکسری افراد که فقط به دنبال مطرح کردن خود هستند و می خواهند به فدراسیون برسند، می گویند که خیمنز تیم جامع و کاملی را تشکیل نداده اما نمی گویند که به او فرصت چنین کاری را نداده اند.

من هیچگاه نمی گویم که چه کسی بماند یا چه کسی اخراج شود اما باید همه چیز با صلاحدید کارشناسان واقعی در بوکس انجام شود. در صحبت هایی که با خیمنز داشتم او 12 مسابقه برون مرزی می خواست و قول مدال در المپیک را داد اما آیا به یک مسابقه برون مرزی اعزام شد؟ قبلا همه از خوب کار کردن مربی کوبایی صحبت می کردند اما با بی کس و کار دیدن فدراسیون بوکس قصد سوءاستفاده دارند.

اگر قرار است یک مربی را برای تیم ملی انتخاب کنیم، آن مربی باید کارنامه درخشانی را در رده های پایه بوکس دارا باشد. اگر کسی چنین شرایطی را دارد، باید پا پیش بگذارد. صرفا داشتن ستاره های مربیگری آیبا (فدراسیون جهانی بوکس) به معنای قوی بودن و کیفیت بالای یک مربی نیست.