آرشیو پنجشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۱
ایران
۱۵

کندوان و هراز عصر جمعه یک طرفه می شوند

پلیس راه کشور با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، از یکطرفه شدن جاده کندوان و هراز در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 دیروز (چهارشنبه) شروع شده و تا 6 بامداد شنبه 11 شهریور ادامه خواهد داشت.در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت بجز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

محور چالوس کرج

بر این اساس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه 11 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج چالوس ممنوع است.

محور هراز

این گزارش می افزاید: تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است. براین اساس، تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه (9 و 10 شهریور) از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 روز جمعه 10 شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 18 تا 22 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

محور فیروزکوه

از سوی دیگر، تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 10 شهریور از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.