آرشیو چهارشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۲۱
شهرستان ها
۷

ساخت بزرگ ترین مدرسه اوتیسم ایران در اصفهان

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان از بهره برداری بزرگترین مدرسه اوتیسم ایران در اصفهان تا پایان ماه سال جاری خبر داد.

یزد - خبرنگار کیهان: شهرام فرجی درجمع خبرنگاران یزد، هزینه ساخت این مدرسه را افزون بر 30 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مدرسه یاد شده با همت خیران و بنیاد نیکوکاری دست های مهربان ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

وی اظهار کرد: این مدرسه به مساحت 1700 متر مربع در ناحیه سه آموزش و پرورش اصفهان واقع در شهرک ولی عصر به بهره برداری خواهد رسید.

هم اکنون دو هزار و 100 کودک مبتلا به اوتیسم در 60 مرکز سراسر کشور تحت آموزش هستند و هر کودک یا حداکثر هر سه کودک تحت پوشش یک مربی قرار دارد.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان کشور گفت: ساخت بیمارستان 125 تختخوابی کرج و مدرسه 6 کلاسه در شیراز از جمله طرح های در دست اجرای این بنیاد خیریه است.

فرجی ساخت پنج مدرسه در مناطق دور افتاده و محروم کشور و ساخت هنرستان 18 کلاسه مراغه را از دیگر اقدامات بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در کشور بیان کرد و گفت: اکنون 13 شعبه این بنیاد در سراسر کشور به فعالیت حمایتی از اقشار نیازمند می پردازند.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان کشور با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این بنیاد اظهار کرد،: حمایت از اقشار نیازمند، زنان سرپرست خانوار، تامین جهیزیه زوج های نیازمند، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و نیز احداث مراکز آموزشی و درمانی از جمله اهداف این بنیاد خیریه است.

وی ارائه ماهانه سبد کالا به ارزش 3 میلیون ریال، برگزاری سفرها و اردوهای زیارتی و کلاس های مشاوره به مددجویان را از خدمات این بنیاد اعلام کرد و این بنیاد 3 مددجو را در یزد تحت پوشش خود دارد.