آرشیو چهارشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۳
اجتماعی
۴

سلام ایران

از بین رفتن جنگل ها: آقای حسینی در تماس با ما عنوان کردند که از جاده کلاته مینودشت عبور می کردم که مشاهده کردم تمام درخت های جنگل های منطقه را قطع و ویلاسازی می کنند. از شخص رئیس جمهوری درخواست داریم در اسرع وقت، وزارت کشور و اطلاعات را مامور بررسی این موضوع کنند تا جلوی این کار هرچه زودتر گرفته شود. با این کار رفته رفته جنگل از بین خواهد رفت و پس از آن زمین های استان گلستان نیز از بین می رود.

احترام به هنرمندان: آقای قدرت الله دهقانی از اصفهان نیز چنین بیان کردند که استاد محمدرضا شجریان یکی از افتخارات بزرگ فرهنگ و هنر و ادبیات ایران و جهان است. وقتی به این چهره محبوب قرن توهین و بی احترامی می شود نه تنها چیزی از شخصیت این انسان بزرگ نمی کاهد بلکه ایشان نزد ملت بزرگ تر و محبوب تر می شود. در نهایت ملت ایران در تاریخ درباره دشمنان فرهنگ و هنر این سرزمین کهن خود قضاوت خواهند کرد.

مشکلات سپرده گذاران موسسه ثامن: آقای غلامرضا ساقی از کاشان چنین بیان کردند که چون دستم به جایی نمی رسد خواستم از طریق رسانه شما کمکی به من کنید. وامی از موسسه ثامن گرفته ام؛ حدود 2 سال پیش و در پرداخت اقساط آن کمی تاخیر افتاده است. برای تسویه حساب که رفتم گفتند اگر نقدا وام را تسویه کنید 6 درصد جریمه تاخیر بخشوده و شامل حال شما می شود. وقتی اوراق خود بانک را که ما بابت آن پول دادیم به خود بانک دادیم بانک قبول نکرده است و فقط گفتند این بخشودگی شامل پرداخت نقدی می شود. به آنها گفتیم مگر این اوراق خودتان نقد نیست سودش را هم به کارت ما ریخته اید پس چرا اوراق خودتان را به عنوان نقد حساب نمی کنید. لطفا بگویید مسئولان موسسه ثامن در این خصوص جوابگو باشند.