آرشیو چهارشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۳۹۰۴
ورزش
۱۵
نگاه

واگذاری بلیت فروشی به سرخابی ها

مهدی تاج ( رییس فدراسیون فوتبال)

1- تا امروز هیچ کشوری در آسیا دیده نشده که بعد از صعود به جام جهانی دو بازی دوستانه انجام دهد. ما برای اینکه بتوانیم حضور خوبی در جام جهانی روسیه داشته باشیم، دو بازی دوستانه هماهنگ شده و هشت بازی طی درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال پیش بینی کرده ایم. یک بازی دوستانه با روسیه خواهیم داشت که خود این کشور هزینه را پرداخت کرده است و یک بازی هم با توگو که یکی از تیم های آفریقای جنوبی است که این هم بنا بر پیشنهاد کارلوس کی روش بوده است زیرا وی معتقد است که ما در جام جهانی 2018 روسیه به احتمال زیاد با یک تیم آفریقایی مواجه خواهیم بود و بهتر است با انجام دیدار با یک تیم آفریقایی خود را برای جام جهانی آماده کنیم. این تیم، تیم بسیار خوبی است و 14 بازیکن آن لژیونر هستند.

2- فوتبالیست ها بخشی از پاداش خود را دریافت کرده اند و تا امروز به جز بازی تیم ملی فوتبال سوریه که به نتیجه مساوی ختم شد، تمام پاداش ها که عدد قابل ملاحظه ای بود و یکی از این پاداش ها در حدود 8000 دلار بود به بازیکنان فوتبال پرداخت شده است. ما سعی می کنیم پاداش جام جهانی را نیز طی مراسمی به بازیکنان فوتبال پرداخت کنیم.

3- فروش نفت به شرکت دیگر با دخالت ما نبوده و خودشان باید از سهمیه خود که بهنام پیشرو کیش بود دفاع کنند. البته طی صحبتی که با گل محمدی، مدیرکل استان تهران داشتم، وی تاکید داشت که تیم فوتبال نفت طبق قرارداد به تعهدات خود عمل نکرده است و باشگاه خود را با نام نفت طلاییه به فروش رسانده است.

4- باید جام حذفی عین رقابت های لیگ، استاندارد برگزار شود. باید در این زمینه سازمان لیگ به کمک رسانه ها سمیناری را برگزار کند که چرا هشت تیم لیگ برتر در رقابت های جام حذفی حذف شدند؟ این مساله باید مورد بررسی جدی قرار بگیرد.

5- با مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در خصوص فروش بلیت اینترنتی به تفاهم رسیده ایم و قرار بر این است که بلیت فروشی اینترنتی به خود باشگاه ها واگذار شود تا سهم خوبی را از این مساله ببرند. به سازمان لیگ اعلام کرده ایم که خود را وارد این کار نکند و سهم خودش را از بلیت فروشی دریافت کند.