آرشیو چهارشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۳۳
ورزش
۱۱

گوناگون

تیم ملی به کازان می رود

تیم ملی فوتبال ایران مهرماه دردو دیدار تدارکاتی رودرروی تیم ملی فوتبال توگو و روسیه قرارمی گیرد. دیدار تیم های ملی ایران و روسیه 18 مهر درشهر کازان برگزارمی شود.

غفور، امتیازآورترین بازیکن

امیرغفور پشت خط زن تیم ملی والیبال درنخستین دیدار ایران در جام قهرمانان بزرگ جهان برابر ایتالیا امتیازآورترین بازیکن شد.

بیل: گل بزنم، خوشحالی می کنم

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که ممکن است مقابل تیم سابقش در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود گفت: اگر به تاتنهام گل بزنم امکان شادی کردنم هست.

تمجید آقای خاص از فلینی

سرمربی منچستریونایتد ازعلاقه‎اش به مروان فلینی گفته و مدعی شده تیمش بدون اوضعیف تراست.مورینیو گفت: فلینی برای من بازیکنی مهم است. خیلی مهم تر از چیزی که شما فکرش را می کنید. وقتی فلینی را در ترکیب تیمم ندارم احساس می کنم ضعیف ترهستم.

کاپیتان ذوب آهن، آماده بازی

مهدی رجب زاده که به دلیل مصدومیت نتوانست درترکیب اصلی ذوب آهن در جام حذفی به میدان برود به آمادگی مطلوب بدنی رسیده است و می تواند هم تیمی هایش را برای بازی هفته ششم مقابل استقلال خوزستان همراهی کند.

مصدومان استقلال نمی رسند

ابراهیمی وشجاعیان دو بازیکن مصدوم استقلال، دیروززیرنظر کادرپزشکی به کارهای اختصاصی مشغول شدند. اگر نتایج تست پزشکی این دوبازیکن مثبت باشد آنها مجوز بازی برابرپارس جنوبی را خواهند داشت. ازجمع مصدومان، حسینی، شهباززاده ومنتظری قطعا به بازی روزجمعه نخواهند رسید.

پارس با لژیونرها می آید

تیم فوتبال پارس جنوبی درحالی آماده دیدار با استقلال می شود که مایکل اومانیا و آلوز نانگ دو بازیکن خارجی و تاثیرگذار این تیم هم برای این بازی آماده می شوند.

دیبالا:بازی کنار مسی دشوار است

از دیبالا ملی پوش آرژانتینی تیم یونتوس به عنوان یکی از گزینه های خرید بارسا درفصل آینده و بهترین جانشین برای مسی یاد می شود.وی دراین ارتباط گفت: درهرصورت بازی کنار مسی در تیم ملی افتخاربزرگی است و چاره ای نیست جز اینکه خودم را با این شرایط وفق دهم. سعی دارم تا می توانم از او یاد بگیرم.