آرشیو پنج‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۳۴
ورزش
۱۱

گوناگون

دایی: الهلال را هم حذف می کنیم

علی دایی آقای گل جهان درمصاحبه با یک سایت عربی درباره صعود پرسپولیس، گفت: وقتی قبل از مسابقه گفتم که پرسپولیس، الاهلی را شکست می دهد و الاهلی تیم ضعیفی است، سعودی ها به من خندیدند. الان هم می گویم که پرسپولیس، الهلال را حذف می کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا می رسد.

عبادی پور امتیاز آورترین شد

لژیونر تیم ملی والیبال، امتیاز آورترین بازیکن دیدارایران و آمریکا بود. عبادی پور18 وغفور 15 امتیاز برای ایران و اندرسون وسندرهرکدام 17 امتیاز برای آمریکا کسب کردند.

هندبال حریفانش را شناخت

گروه بندی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا مشخص شد و تیم ملی هندبال ایران حریفان خود را شناخت. وکشورمان با تیم های عراق و ژاپن رقابت می کند.هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی آسیا از 28 دی به میزبانی کره جنوبی برگزارخواهد شد.

شهرآورد 85، پنجم آبان

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال، گفت: دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال درهشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت به جای 28 مهر، پنجم آبان درورزشگاه آزادی برگزارمی شود.

پیکان بدون کنت بازی می کند

مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال پیکان نمی تواند تیمش را در بازی با پرسپولیس همراهی کند. کنت چوکو، که دراین فصل جانشین منشا شده است به دلیل کشیدگی عضله نمی تواند تیمش را در بازی با پرسپولیس همراهی کند.

رئال به دنبال ستاره آلمانی

ستاره آلمانی لایپزیگ دررادار رئال مادرید رویت شده و مقامات مادریدی درتلاش برای خرید زمستانی اوهستند. ورنر دراین خصوص گفت: دراسپانیا سه تیم بزرگ وجود دارد، رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید اما دراین میان رئال مادرید دراولویت است.

اسمیت: تعویض های ایران طلایی بود

کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا گفت: تیم ایران درست سوم تعویض هایی انجام داد که قادربه مهارآنان نبودیم.اسمیت افزود: تیم آمریکا به خاطر پیروزی در دیدار اول با روحیه خوبی برابر ایران وارد زمین شد.

امیدواری درخشان به جودو

رئیس فدراسیون جودو هدف اصلی این فدراسیون را در سال های آینده آماده سازی ورزشکاران برای کسب سهمیه و حضوردررقابت های المپیک 2020 اعلام کرد. درخشان گفت: روزهای بد جودو به پایان می رسد و این رشته کم کم خود را برای رسیدن به جایگاه اصلی درآسیا و جهان آماده می کند.