آرشیو پنجشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۶۲
آی تی
۱۵
بازار

رقابت نزدیک میان رده های بازار در تابستان

گوشی های میان رده حال حاضر به دو دسته تقسیم می شوند: دسته اول آنهایی که در سال جاری با امکانات و قابلیت های میان رده ساخته شده اند و دسته دوم، مدل های بالارده سال قبل هستند که کاهش قیمت زیادی داشته اند و امسال به عنوان مدل های میان رده شناخته می شوند. هر دو دسته، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. پرچم داران قدیمی، معمولا از لحاظ فنی بهتر هستند؛ ولی میان رده های جدید، نرم افزار جدیدتری دارند و ممکن است قابلیت های جذاب تری هم ارائه دهند؛ بنابراین انتخاب مناسب ترین مدل به نیازها و نوع مصرف شما بازمی گردد.

Huawei Nova 2 Plus

به گزارش زومیت، این گوشی از سیستم دوربین دوگانه استفاده می کند که قابلیت هایی مثل زوم اپتیکال، عکاسی پرتره و تغییر فوکوس پس از ثبت تصویر را در اختیارتان قرار می دهد. علاوه براین، نوا 2 پلاس یک دوربین سلفی توانمند با حسگر 20 مگاپیکسلی هم دارد.

Samsung Galaxy A5 2017

از میان تمام سری های میان رده در گوشی های سامسونگ - که تعدادشان هم کم نیست - سری ای، برترین آنها محسوب می شود. بارزترین مشخصه این گوشی، طراحی زیبا و بدنه تمام فلزی آن است.

Samsung Galaxy A7 2017

گلکسی ای 7، نمونه پیشرفته ای5 است که در مقایسه با آن، نمایشگر بزرگ تر و باتری قدرتمندتری دارد. این مدل، گران ترین گوشی در فهرست انتخابی ما محسوب می شود.

Sony Xperia XA1 Ultra

هیچ فهرستی از برترین گوشی ها بدون وجود مدلی از شرکت سونی کامل نخواهد بود. میان رده جدید سونی با نام ایکس ای1 اولترا، نمایشگری شش اینچی و عریض دارد، به دوربین های 23 و 16 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

HMD Nokia 6

امضای گوشی های نوکیا، بدنه های خوش ساخت و باکیفیت آنها است و نوکیا 6 هم از این قاعده پیروی می کند.

Xiaomi Mi 5s

می 5 اس از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 821 استفاده می کند؛ یعنی همان تراشه ای که در جی 6 ال جی به کار رفته است.