آرشیو پنج‌شنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۲
فوتبال ایران
۱۱

سامان قدوس در آستانه آغاز لیگ اروپا: می خواهیم 6 بازی خود را ببریم

از امشب رقابت های لیگ اروپا آغاز می شود و سامان قدوس، بازیکن تیم ملی با استرسوندز به تیم زوریا لوهانسک اوکراین می رود. سامان عامل اصلی صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ اروپا بود. در دو بازی پلی آف مقابل گالاتاسرای وپائوک یونان ستاره تیمش بود و سه گل زد. حالا استرسوندز می خواهد در اروپا خوش بدرخشد. آنها در گروه j رقابت ها با تیم های اتلتیک بیلبائو اسپانیا، هرتابرلین آلمان و زوریا لوهانسک اوکراین قرار گرفته اند. سامان درباره حضور در این رقابت ها و شانس استرسوندز توضیحاتی می دهد.

سامان! رقابت های لیگ اروپا از امشب شروع می شود و تیم شما هم با تیم اوکراینی بازی می کند.

هیجان و انگیزه زیادی برای شروع مسابقات داریم. البته در سوئد هوا کم کم سرد می شود و فکر می کنم زمستان خیلی سختی داشته باشیم. این مساله به نفع ماست و کار را برای رقبایمان در سوئد سخت می کند. درباره بازی با تیم اوکراینی هم باید بگویم واقعا دیدار سختی خواهیم داشت. سرمربی تیم، توضیحات کافی درباره آنها و سبک بازی شان داده است. این تیم خیلی تهاجمی است. آنها بازیکنان سرعتی دارند.

فکر می کنی می توانید در لیگ اروپا موفق باشید؟

ما بخوبی می دانیم که فرصت زیادی در اختیارمان نخواهد بود و باید هر مسابقه را کاملا جدی بگیریم. اگر بتوانیم خود واقعی مان باشیم، شانسمان برای موفقیت خیلی زیاد خواهد بود. همان طور که گفتم، بازی ها برای ما هیجان انگیز اما سخت خواهد بود. شش مسابقه خواهیم داشت و تمام تلاش مان را می کنیم تا در هر بازی برنده باشیم.

سوال ما هم درباره تیم ملی ایران است و شرایطی که داری. آیا مشکلت برای حضور در بازی های ایران حل شده است؟

بله، تاحدود زیادی کارها انجام شده و ان شاءالله مشکلی برای حضور در دیدارهای پیش رو نخواهم داشت. می توانم از بازی روسیه برای ایران بازی کنم.

البته قبل از آن بازی هم با توگو دیدار می کنیم.

درباره این مسابقه هم چیزهایی شنیده ام. بی صبرانه منتظر هستم تا بازی های تیم ملی از راه برسد و بتوانم برای کشورم به میدان بروم.

حرفی مانده که بزنی؟

باید تشکر کنم از همه ایرانی ها که در این مدت از من حمایت زیادی کردند، بویژه در فضای مجازی.