آرشیو چهار‌شنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۹
حوادث
۱۷

پلیس در تعقیب عاملان جنایت در ساری

حسین خانی

گروه حوادث - کارآگاهان پلیس جنایی مازندران در تعقیب سرنشینان خودروی سمند سفیدی هستند که پس از جنایت در جاده دریا متواری شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در این واقعه خونین که ساعت 23 و 30 دقیقه نیمه شب پنجشنبه 17 فروردین ماه سال جاری در نزدیکی روستای حمید آباد و در جاده دریا اتفاق افتاد، 2 زن و 2 مرد سوار بر خودروی سمند سفید رنگی برای زهر چشم گرفتن از راننده جوانی که قصد سبقت از او را داشتند، سدراهش شدند و در حالی که با اسلحه شکاری راننده جوان خودرو را تهدید می کردند، با او درگیر شده و با قنداق اسلحه به سرش کوبیدند. با مجروح شدن راننده جوان، ضاربان به سرعت سوار خودرو شده و فرار کردند.

فرهاد 28 ساله که بشدت خونریزی داشت با تمام توانش درخواست کمک کرد و ساکنان او را به بیمارستان رساندند. با گزارش حادثه به پلیس، ماموران به محل اعزام شده و تحقیقات آغاز شد. در حالی که پزشکان تلاش زیادی برای نجات این پسر جوان کردند اما او 10 روز پس از حادثه بر اثر شدت خونریزی جان باخت و پرونده برای دستگیری عاملان جنایت در دستور کار تیم تحقیق قرار گرفت.

در حالی که به گفته شاهدان، حمله از سوی سرنشینان یک خودروی سمند سفید رنگ با 4 سرنشین حکایت داشت اما عاملان جنایت سرنخی از خود در محل حادثه بر جای نگذاشته بودند و تنها سرنخ ماموران گفت و گوی عاملان قتل به زبان مازندرانی بود.پلیس آگاهی مازندران که در برابر یک معمای پیچیده جنایی قرار گرفته است از مردم خواست با توجه به فرار عاملان حمله مرگبار شامگاهی در جاده دریای فرح آباد ساری، چنانچه اطلاعاتی از خودرو، راننده و سرنشینان آن دارند با شماره تماس های 0112183620 و 0112183579 موضوع را به اطلاع پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران برسانند.