آرشیو پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۴
ورزشی
۹

رسول خادم دوباره سرمربی تیم ملی کشتی آزاد می شود؟!

شورای فنی کشتی آزاد در حضور وزیر ورزش به رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی پیشنهاد داد با توجه به لزوم تغییر کادر فنی تیم ملی پس از ناکامی در رقابت های جهانی پاریس، بار دیگر سرمربیگری تیم ملی را عهده دار شود.

پس از نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی پاریس که با حذف 7 کشتی گیر و تنها مدال طلای حسن یزدانی همراه بود، انتقادات زیادی به نحوه عملکرد کشتی گیران و کادر فنی تیم ملی وارد شد تا جایی که وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به محمدرضا داورزنی معاون خود خواستار بررسی علل ناکامی آزادکاران ایران در مسابقات جهانی شد و این موضوع نیز واکنش ها و حاشیه هایی را به همراه داشت.اما در جلسه ای که اخیرا اعضای شورای فنی کشتی آزاد با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی برگزار کرد، با ارائه پیشنهادی به خادم خواستار قبول مجدد سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد از سوی او شدند.

ابراهیم جوادی و منصور برزگر دو عضو شورای فنی کشتی آزاد با تایید این موضوع خواستار قبول پیشنهاد شورای فنی از سوی رسول خادم شدند.سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در واکنش به این پیشنهاد گفت:در کنار اهمیت بسیار زیاد تیم ملی کشتی آزاد، جایگاه خادم در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی نیز برای ما بسیار مهم است و نباید این جایگاه که پس از سال ها تلاش بدست آمده به خطر بیفتد. البته خادم فعلا جواب مشخصی به این پیشنهاد نداده و در جلسه بعدی این شورا که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، بررسی درباره معرفی کادر جدید تیم ملی ادامه پیدا می کند.

امید می رود پاسخ خادم به این پیشنهاد منفی باشد زیرا از نظر اصولی درست نیست که وی همزمان با ریاست فدراسیون، سرمربیگری تیم ملی را نیز بر عهده داشته باشد.