آرشیو پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۴
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*10کشتی گیر خارجی برای حضور در رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور به ایران می آیند. رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور، در دور برگشت در حال پیگیری است.بر این اساس تیم های حاضر در این رقابت ها، برای مسابقات پیش رو از کشتی گیران خارجی استفاده خواهند کرد که اسامی آن ها به شرح جدول زیر است: * رسول چونایف *زائور اوگویف *ختیگ تسابولوف * ماگمد قربان علی اف *آرتیوم گبکوف *فرانک استابلر *ادوارد پاپ *گنو پتریاشویلی *ولادیسلاو بایتسایف *بخان گویگریف.

*در فاصله کمتر از 20 روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال دانشگاه آزاد حضورش در این فصل را قطعی اعلام کرد. پس از تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد فعالیت ورزش حرفه ای باشگاه ورزشی این مجموعه در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود که بسکتبال به عنوان اصلی ترین تیم این باشگاه کاملا بلاتکلیف بود تا اینکه مسئولان دانشگاه آزاد اعلام کردند تیمشان در فصل آینده لیگ برتر حضور خواهد داشت.هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال دانشگاه آزاد از حضور این تیم در لیگ برتر خبر داد و اعلام کرد که نحوه حضورشان و شرایط این تیم به زودی مشخص خواهد شد.پیش از این مسئولان دانشگاه آزاد اعلام کرده بودند که برای بازیکن خارجی هزینه ای نخواهند کرد و احتمالا این تیم با ترکیبی ایرانی وارد لیگ خواهد شد.

* با توجه به تقاضای تیم ایزی پایپ کاشان مبنی بر میزبانی فینال لیگ کشتی آزاد و فرنگی کشور در سال 96 و موافقت فدراسیون کشتی، این رقابت ها روز سه شنبه 2 آبان ماه به میزبانی شهر کاشان برگزار خواهد شد.وزن کشی این مسابقات نیز روز دوشنبه، اول آبان ماه انجام می شود.