آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۲۴
اقتصاد
۵

عددنوشت

قیمت مرغ

رییس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته تقریبا تغییری نداشته است، قیمت این کالا را در مراکز خرده فروشی 6950 تومان اعلام کرد. مهدی یوسف خانی با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار نسبت به اواخر هفته گذشته تقریبا تغییری نداشته است، اظهار داشت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 6950 تومان رسیده است.

وی قیمت مرغ زنده را 4400 تومان اعلام و اضافه کرد: نرخ مرغ آماده طبخ در عمده فروشی درب کشتارگاه 6200 تومان و تحویل درب واحدهای صنفی 6350 تومان است. رییس اتحادیه پرنده و ماهی ادامه داد: همچنین قیمت هرکیلوگرم ران مرغ با کمر 5950 تومان، ران مرغ بی کمر 6950 تومان، سینه با کتف 13000 تومان، سینه بدون کتف 14000 تومان و فیله مرغ 16000 تومان است.

ارزش قرارداد میان روسیه وعربستان

یک مقام روس خبر داد صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه قراردادهایی به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار را با شرکای سعودی خود در طول دیدار نمایندگان عربستان سعودی از مسکو امضا کرده است. اسپوتنیک در گزارشی نوشت: مدیر اجرایی ارشد صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، کریل دیمیتریف خبر داد این صندوق قراردادهایی به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار را با شرکای سعودی خود، در طول دیدار نمایندگان عربستان سعودی از مسکو، امضا کرده است. دیمیتریف گفت: در چارچوب این دیدار مجموع توافقاتی که توسط صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه امضا شد از 2 میلیارد دلار هم فراتر رفت. باید در نظر داشت که این صندوق برای هر روبلی که هزینه می کند 9 روبل هم سرمایه گذاری از شرکای خود و سایر سرمایه گذاران و بانک ها جذب می کند که در مجموع سرمایه ای چندین برابر سرمایه گذاری صندوق جمع آوری می شود. او ادامه داد: چشم انداز 2030 سعودی شامل محلی کردن تولید در عربستان سعودی تا سطح 70 درصد است.