آرشیو پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

مدیرکل پلیس افتخاری نیروی انتظامی خبر داد: فعالیت بیش از 34 هزار پلیس افتخاری در کشور

مدیرکل پلیس افتخاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از 34 هزار پلیس افتخاری در کنار نیروی انتظامی فعالیت می کنند که 11 هزار نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند.

نصرت الله امیری در همایش پلیس افتخاری همیاران اربعین اظهار داشت:خروجی بسیار خوبی در استفاده از ظرفیت های پلیس افتخاری داریم و همین امر موجب شده است محدودیت های جذب را برداریم.

وی تصریح کرد: با وصف فعالیت 34 هزار پلیس افتخاری در کشور، ما شاهد کمترین تخلفات و جرائم در بین این عزیزان هستیم که نشات گرفته از آموزش ارائه شده است.

امیری خاطرنشان کرد: نواقص هایی در روند کار وجود دارد که به دنبال آن هستیم این نواقصات را رفع کنیم تا بتوانیم بهره برداری بهتری از ظرفیت پلیس افتخاری داشته باشیم.

وی به صدور کارت شناسایی پلیس های افتخاری اشاره کرد و گفت: زیرساخت های لازم سخت افزاری و نرم افزاری صدور کارت اندیشه شده است و این کارت بعد از هماهنگی های لازم صادر خواهد شد.

وی افزود: با تامین اعتبار 3 میلیارد تومانی مشکل خرید لباس زمستانه و تابستانه پلیس افتخاری مرتفع شده که منتظریم بعد از تصویب آن را در اختیار قرار دهیم.

مدیرکل پلیس افتخاری نیروی انتظامی گفت: مشکل بیمه40 هزار پلیس افتخاری را حل و دنبال این هستیم تا تمام دغدغه های پلیس افتخاری را رفع کنیم.