آرشیو پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۴
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

از دولت محرمانه ها تا جاسوسی که 50 سکه طلا جایزه گرفت

نظر شما درباره اهدای نشان خدمت و 50 سکه طلا به یک جاسوس دو تابعیتی چیست؟

در پی انتشار قطعیت حکم محکومیت عبدالرسول دری اصفهانی (عضو موثر تیم مذاکره کننده در امور بانکی، مالی و اقتصادی) به خاطر جاسوسی مردم از یکدیگر پرسیدند که جاسوس دو تابعیتی در این سطح بلندپایه در تیم مذاکره چه می کرد و چرا روحانی به وی نشان خدمت و 50 سکه طلا اهدا کرد.

سایت فردا ضمن انتشار عکس اعطای نشان و سکه به دری اصفهانی از سوی روحانی، از مخاطبان خود پرسید نظر شما درباره این عکس چیست؟ مخاطبان دیدگاه های خود را به این شکل ذیل پرسش مذکور منتشر کرده اند:

- وقتی در دو دوره ای که حسن روحانی مدیریت پرونده هسته ای کشور را برعهده داشته (82 تا 84 و 92 تا امروز)، دو نفر از اعضای تیم مذاکرات هسته ای به جرم امنیتی و درز اطلاعات محرمانه به بیگانگان بازداشت و در دادگاه محکوم می شوند، خنده دار نیست انتظار داشته باشیم چرا بر اساس این مذاکرات تحریم ها نه تنها لغو نشد که بیشتر هم شد؟

- کاملا موافقم. گل گفتی.

- هیچ نظری ندارم. شما بروید خودتون رو درمان کنید و این قدر نسبت به رئیس جمهور محترم کینه ورزی نکنید.

- الان هر کی از رئیس جمهور انتقاد کنه میشه کینه ای؟

فکرت رو اصلاح کن

درسته بهش رای دادیم ولی قرار نیست تا ابد از همه کارهاش پشتیبانی کنیم. اشتباه کرده و توش بحثی نیست. بماند که به خیلی از وعده هاش هم عمل نکرد...

- این دولت، دولت محرمانه هاست. قوانین، قراردادهای خارجی و... هیچ دولتی به اندازه این دولت در قالب ابهامات نبوده است.

- این یعنی دشمن از آنچه که ما تصور می کنیم به ما نزدیک تر و در اجرای برنامه های خود مصمم تر است، نباید در این مسائل ساده انگارانه برخورد کرد.