آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۳۹۲۷
اقتصاد
۵

ویژه

بازدید رییس هیات مدیره گروه سایپا از شرکت های قطعه ساز استان یزد

همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو یزد، سیدمحمدعلی سیدابریشمی و معصوم نجفیان، رییس و عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه از توانمندی های قطعه سازان استان یزد و همکار با گروه سایپا بازدید کردند.

به گزارش سایپانیوز، در این بازدید سیدابریشمی، رییس هیات مدیره گروه سایپا ضمن دریافت گزارش عملکرد شرکت های قطعه ساز همکار با سایپا از نزدیک در جریان فعالیت ها و مشکلات این شرکت ها قرار گرفت.

وی تمرکز بر افزایش کیفیت و تحویل به موقع قطعات را از اصول مهم در همکاری شرکت های قطعه ساز با گروه سایپا دانست.

گفتنی است شرکت های یزد پیچ، پارس پیچ، موکت زمین آذین یزد، شاد بسپار، شادرو ماشین، یزدتایر و... مورد بازدید قرار گرفت.

خدمات رسانی بانک شهر در نمایشگاه کتاب استانی بیرجند

رییس سرپرستی منطقه یک بانک شهر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کتاب استانی بیرجند گفت: این بانک با تمام توان و تجهیزات به خدمات رسانی بازدیدکنندگان و ناشران این نمایشگاه می پردازد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا صبوری با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی های نوین بانکی توسط بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی سال گذشته، عامل رضایتمندی بازدیدکنندگان بود، افزود:

تمام تلاش خود را کرده ایم که از طریق گسترش بانکداری الکترونیکی و با استقرار سیستم های پیشرفته بانکی خدمات شایسته ای به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی ارایه شود.

صبوری با تاکید بر اینکه به طور حتم، امسال شاهد استقبال هموطنان از سراسر کشور به ویژه قشر دانشجو از نمایشگاه کتاب استانی بیرجند خواهیم بود، خاطرنشان کرد: بیش از 170 ناشر در این نمایشگاه 41 هزار و 135 عنوان کتاب را در موضوعات مختلف به علاقه مندان عرضه می کنند.