آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۴۴
اخبار کشور
۳

جانشین قرارگاه ثارالله تهران: سپاه دیوانه تر از ترامپ را سر جایش نشانده است

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با بیان اینکه آمریکایی ها در تقابل با ایران ضرر اساسی خواهند کرد گفت: اینکه ترامپ می خواهد بگوید دیوانه است، باید خطاب به او بگوییم که دیوانه تر از او داعشی ها بودند که ما آنها را سرجایشان نشاندیم و سپاه از این دیوانه ها زیاد در این منطقه دیده و ترسی از آنها ندارد.

سردار اسماعیل کوثری دانا؛ درخصوص اقدام آمریکا برای اضافه کردن نام سپاه پاسداران به لیست گروه های تروریستی اظهار داشت: سپاه پاسداران یک ارگان رسمی با سابقه چهل ساله است و همه کشورها و ملت های دنیا هم سپاه را بر این اساس می شناسند و تروریستی خواندن سپاه حرف بی پایه و احمقانه ای است که ترامپ و سیاستمداران آمریکایی مطرح می کنند.

وی افزود: گروه های تروریستی گروه هایی هستند که وضعیت آنها نامشخص است و سازمان آنها هیچ جا ثبت نمی شود در حالی که سپاه رسما ثبت شده و بر اساس معیارهایی مشخص به تصویب مجلس و مسئولان رسیده و کارهایی که انجام می دهد دقیقا مشخص است در حالی که گروه های تروریستی هیچ جایی ثبت نشده اند و نامشخص هستند. وی عنوان کرد: همانطور که فرمانده سپاه هم اعلام کردند، اگر آمریکا دست به چنین کاری بزند، سپاه هم متقابلا ارتش آمریکا را تروریست می داند و همانطور که با داعش برخورد کردیم با آنها هم برخورد خواهیم کرد و آن وقت این ارتش آمریکاست که باید خود را در منطقه جمع کند و بداند همان بلایی که بر سر داعشی ها آمد بر سر آنها هم خواهد آمد.

جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه آمریکایی ها در تقابل با ایران ضرر اساسی خواهند کرد گفت: اینکه ترامپ می خواهد بگوید دیوانه است، باید خطاب به او بگوییم که دیوانه تر از او داعشی ها بودند که ما آنها را سرجایشان نشاندیم و سپاه از این دیوانه ها زیاد در این منطقه دیده و ترسی از آنها ندارد.