آرشیو پنج‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۸۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

[email protected] پیامک: 30004699

ساخت بیمارستان و مراکز درمانی در مناطقی که فاصله های بسیار دوری با مراکز درمانی عادی و بیمارستان های مجهز دارند، از ضروری ترین نیازهای ساکنان محلات، شهرها و مناطق محروم است و انتظار می رود وزارت بهداشت در این زمینه اقدامات عملی و فوری انجام بدهد.

قطعا گران شدن موادی مانند بنزین و سایر سوخت ها و انواع آهن آلات به خودی خود بر گران شدن کالا و اجناس دیگر تاثیر می گذارد؛ زیرا کاملا به هم مرتبط هستند. مثلا با گران شدن سوخت ها قیمت های باربری افزایش و قطعا در افزایش قیمت خود کالاها تاثیر خواهند داشت؛ بنابراین از اهم ضروریات است که از گران شدن موادی که سرآغاز گرانی هستند، جلوگیری کرد.

تعویض شناسنامه و اثبات از گور! مادر بزرگ 72 ساله ام به نام بانو کاشفی در شهر گرگان برای تعویض شناسنامه قدیمی اش به یکی از دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک ابتدای خیابان شهدا رفت. به او گفتند شناسنامه پدر، مادر و فرزندانش را و در صورتی که همسرش در قید حیات نیست، برگ فوت او را به همراه خود بیاورد! حتما باید مدارک پدر، مادر و جد پدری و مادری اش را هم از گور تهیه و تحویل دهد! این چه بساطی است که برای مردم درست کرده اید؟! تعویض شناسنامه و این همه دردسر!

عرفان

دروازه غار و خلاف کاری: دروازه غار تهران یکی از محل های خلاف کاران این شهر است. مسئولان نیروی انتظامی لطفا برای پاکسازی این محل چاره اندیشی کنند.

محمد امین

معضل کارتن خوابی: مسئولان قبل از اینکه هوا سرد و غیرقابل تحمل شود به فکر جمع آوری و ساماندهی بی خانمان ها و کارتن خواب ها باشند.

افروز و الناز قاسمی

نان غیربهداشتی: نانوایی سنگکی محله ما واقع در خیابان شکوفه، تقاطع خیابان قریب به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشت، از سوی مسئولان تعطیل شد. پیشنهاد می شود در این محل نانوایی بربری راه اندازی کنند چون تعداد نانوایی سنگک زیاد و نانوایی بربری کم است.

مصطفی پویا