آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۴۴
ورزش
۱۸

خطر از دست دادن دربی بیخ گوش 5 بازیکن

هفته نهم لیگ برتر درحالی برگزار می شود که شماری از بازیکنان استقلال و پرسپولیس به دلیل دوکارته بودن در خطر از دست دادن دربی در هفته دهم این رقابت ها قرار دارند.

پرسپولیس در هفته نهم درحالی به مصاف استقلال خوزستان می رود که 2+1 بازیکن دواخطاره در این تیم حضور دارند که در صورتی که در اهواز کارت زرد بگیرند، دربی حساس پرسپولیس و استقلال که قرار است 4 آبان برگزار شود، را از دست خواهند داد.

شجاع خلیل زاده که در بازی مقابل سیاه جامگان و پیکان کارت زرد گرفته و فرشاد احمدزاده که مقابل سپاهان و گسترش فولاد کارت زرد را از داور بازی دریافت کرده، درصورتی که یک کارت زرد دیگر بگیرند، دربی را از دست خواهند داد، اما با توجه به مصدومیت فرشاد احمدزاده، این بازیکن به احتمال فراوان به دربی 85 خواهد رسید. از طرفی مهدی طارمی هم که در بازی با سپاهان و نفت تهران کارت زرد گرفته بود، با توجه به محرومیت چهار ماهه فعلا در همه دیدارهای پرسپولیس غایب خواهد بود.

استقلال تهران نیز روز جمعه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر درحالی به مصاف فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی می رود که چند بازیکن دو کارته را در ترکیب تیم خود می بیند. سیدحسین حسینی، حسن بیت سعید و لئوناردو پادووانی سه بازیکن تیم استقلال هستند که در صورت دریافت کارت زرد از بازی با پرسپولیس محروم خواهند شد.