آرشیو پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۲۲
فن آوری
۸

کاهش مداخله در نظام تعرفه گذاری اولویت وزارت ارتباطات

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، آزادسازی و کاهش مداخله در نظام تعرفه را یکی از برنامه های رگولاتوری برای تحرک تقاضا و افزایش حجم این بازار عنوان کرد.

به گزارش «ایران» حسین فلاح جوشقانی در نشست تخصصی افزایش 2.5 برابری بازار ICT کشور در نمایشگاه تلکام 2017، با اشاره به فعالیت اپراتورها در زمینه صوت و پیامک تا ابتدای دولت یازدهم گفت: حجم این بازار در ابتدای این دولت 10هزار و 800 میلیارد تومان بوده و در پایان دولت یازدهم به 15 هزار و 760 میلیارد تومان، در سال 94 به 19 هزارو 860 میلیارد تومان و در پایان سال 95 به 22 هزار و 600 میلیارد تومان رسیده است. وی تصریح کرد: درآمد صوت در این بخش در سال 90، 51 درصد کل درآمد این بخش بوده است و در حال حاضر این رقم به 40درصد کاهش داشته، این در صورتی است که در این حوزه افزایش درآمد داشته ایم.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.