«ویدئودروم»، 34 سال بعد
آینده ترسناک است
1. بلوغ سینمایی دیوید کراننبرگ خیلی دیر رخ می دهد و تا سال ها، حتی وقتی به شهرت هم می رسد از این بلوغ خبری نیست. وقتی فیلم های دوره اول فیلم سازی اش را نگاه می کنی، کارهایی مثل «جرم های آینده»، «استریو»، «هار» و حتی «اسکنرز» و «Shivers»، همچنان احساس می کنی با فیلم سازی روبه رو هستی که ذوق زدگی بیش از اندیشه او را به جلو می راند. در یکی، دو کار اول بلندش، کراننبرگ اساسا در خلق درام شکست خورده است؛ به دلیل کمبود امکانات قید ضبط دیالوگ را زده و فیلم هایش با حداقل ترین زمان ممکن برای یک فیلم بلند مجموعه ای از تصاویری هستند که گاه بیننده را شوکه می کنند و گاه آن قدر بی ربط به نظر می رسند که گویی
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.