آرشیو یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۶۴
فوتبال ایران
۱۱

سروش و طیبی روی نوار ناکامی

هفته هفتم لیگ ستارگان قطر در حالی پیگیری شد که تیم های الخور و القطر که سروش رفیعی و محمد طیبی را در اختیار دارند، همچنان روی نوار ناکامی گام برمی دارند.

در این چارچوب تیم های الخور و الدحیل به مصاف هم رفتند که تیم میهمان به پیروزی 4 بر 2 دست یافت. یوسف المساکنی (30 و 45)، لوئیز (34) و عبدالسلام (90) گل های تیم الدحیل را به ثمر رساندند. مادسون (68 پنالتی و 88) نیز زننده دو گل تیم الخور بود. سروش رفیعی، هافبک ایرانی تیم الخور حضور 90دقیقه ای در بازی داشت.

همچنین تیم قدرتمند الریان میزبان تیم قعرجدولی قطر اس سی بود و با دو گل به پیروزی رسید. حمرون و تاباتا زننده گل های تیم الریان در دقایق 43 و 62 بودند. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم قطر اس سی از دقیقه 38 با اخراج باباتونده نیجریه ای ده نفره شده بود.

محمد طیبی، مدافع و کاپیتان ایرانی تیم قطر اس سی حضور 90 دقیقه ای در بازی برابر الریان داشت. این تیم هم اکنون با سه امتیاز قعرنشین لیگ ستارگان قطر است. در جدول رده بندی الدحیل با 19 امتیاز صدرنشین است. تیم های 18 امتیازی الریان و السد نیز رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. تیم الخور هم با چهار امتیاز رده نهم را به خود اختصاص داده است.