گفت و گو با مارال فرجاد به بهانه ایفای نقش در نمایش «طپانچه خانم»: بازگشت دوباره به تئاتر برای پالایش
مارال فرجاد در یک سال گذشته همکاری با گروه های نمایشی متعددی را تجربه کرده است. از نمایش «سفر به نهایت دور» کاری از محمد میرعلی اکبری گرفته تا «شب دشنه های بلند» به کارگردانی علی شمس و بلافاصله در نمایش «طپانچه خانم» به کارگردانی شهاب حسین پور: اتفاقی که بعد از سال ها دوری اش از صحنه تا حدی قابل توجه به نظر می رسید، اما فرجاد در هر تجربه، اجرایی قابل دفاع از خودش به نمایش گذاشت. او در گفت وگوی پیش رو تاکید دارد که حالا تا حدی تجربه همکاری در آثار سینمایی و تلویزیونی را پشت سر گذاشته و با برنامه ریزی به حوزه نمایش بازگشته است. جایی که به گفته او قرار است «تربیت» دوباره ای رخ دهد و کجا بهتر از تئاتر و صحنه نمایش برای ایجاد پالایشی دوباره؟ گفت وگو با این هنرمند را در ادامه می خوانید.
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.