آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۱۹۳
خبر
۸

سایه روشن

برگزاری جلسات مشترک رئیسان سه قوه هر دو هفته یک بار

ایرنا نوشت: پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در صفحه توییتر خود نوشت: رئیسان قوای مجریه، مقننه و قضائیه توافق کرده اند که جلسات مشترک شان تقریبا هر دو هفته یک بار برگزار شود. او افزود: این تصمیم، نویدبخش هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه های کلان و خدمت موثرتر به مردم است. اسماعیلی تاکید کرد: همراهی و همکاری برای حل مشکل سپرده گذاران موسسات اعتباری، طلیعه ای از همین تصمیم است.

مشکل وحدت در کشور

ایسنا نوشت: مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس روز گذشته در نطق میان دستور خود گفت: بپذیریم در کشور مشکل وحدت داریم و خودمان، خودمان را حذف می کنیم. او افزود: وحدت بین مسلمانان، از سال ها نماز و روزه مهم تر است. همچنین به گزارش خبرآنلاین، او تاکید کرد: راحت پشت تریبون، بزرگان را تخریب می کنیم و هر روز داد می زنیم که فتنه است! با حصر، گرفتن، بستن و هر روز بر طبل اختلاف کوبیدن مشکل حل نخواهد شد. برای حل مشکل باید لاجرم دست به دست هم دهیم.

احضار «اسفندیار رحیم مشایی» به دادسرا

ایسنا نوشت: اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهور سابق به اتهام تبلیغ علیه نظام، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، توهین به مسوولان نظام و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.

اختلال روان 4/ 23 درصدی جمعیت 15 تا 64 سال کشور

ایرنا نوشت: انوشیروان محسنی بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آمار 4/ 23 درصدی اختلال روان بین جمعیت 15 تا 64 سال، گفت: طبق آمارها، اختلالات روحی و روانی در شهر تهران، بین زنان و افراد دارای درآمد کمتر، بیشتر است که باید از این یافته ها برای یک برنامه عملیاتی استفاده کنیم.

کشته شدن 15 عضو خانواده یک نماینده مجلس در زلزله

خبرآنلاین نوشت: فرهاد تجری، نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس تاکید کرد: تعداد کشته شدگان زلزله اخیر در منطقه سرپل ذهاب بیشتر از تعدادی است که در رسانه ها اعلام می شود. او افزود: تا این لحظه بالای 15 نفر از اعضای خانواده ام در این حادثه جان باخته اند.