آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶، شماره ۴۹۷۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

پوشش اخبار لحظه به لحظه زلزله در رادیو ایران

رادیو ایران از زمان وقوع حادثه زلزله در کرمانشاه به عنوان رادیویی مرجع و ملی که پوششی فراگیر دارد اخبار این حادثه دردناک را مخابره کرد.به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، صبح دوشنبه مسئولان و دست اندرکاران و فرماندهان امنیتی و نظامی در ارتباط هایی با برنامه های «سلام ایران» و «خانه و خانواده» به تشریح اقداماتی که انجام شده، پرداختند.

حمایت رادیو نمایش از بیماران کلیوی

امشب ساعت 20 به مناسبت هفته جهانی حمایت از بیماران کلیوی، نمایش رادیویی «یک کلیه سالم» روی آنتن رادیو نمایش می رود. به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش رادیویی را لیدا شیرمرد نوشته و داستان آن درباره تحقیقات یک دانشجوی پزشکی در بخش بیماران کلیوی است. در این نمایش رادیویی، هنرمندانی چون شیما جان قربان، نازنین مهیمنی، مهین نثری، ماندانا محسنی و علی زرینی به ایفای نقش می پردازند.

فاش شدن جنایات پل پوت در هیسپان تی وی

در مستند «برج های تبعید» رنج و سختی های این مهاجرت اجباری در نیمه دهه 1970 به نمایش گذاشته شده و قرار است در سه قسمت از شبکه هیسپان پخش شود. به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان، مستند «برج های تبعید» (Towers of Exile) داستان به قدرت رسیدن «پل پوت» در کامبوج، سال 1975 و استبداد، قتل عام و ظلمی است که پس از کسب قدرت او در این کشور اتفاق می افتد؛ حکومتی که در طول چهار سال، جان حدود دو میلیون انسان بی گناه را می گیرد. این مستند در سه قسمت 25 دقیقه ای از سه شنبه ساعت 7 و 30 دقیقه به وقت تهران به نمایش درمی آید و ساعات 14 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه همان روز بازپخش می شود.

12 هزار دقیقه برنامه با موضوع اربعین در مرکز فارس

صدا وسیمای فارس با تولید 12هزار و 158 دقیقه برنامه، عشق و دلدادگی مردم فارس و شیراز را در اربعین امسال نیز به زیبایی هرچه تمام تر انعکاس داد. به گزارش روابط عمومی مرکز فارس، سیمای فارس در قالب 55 عنوان برنامه در 528 قسمت بیش از 148 ساعت (8906 دقیقه) و 1406 مورد زیرنویس و روز اربعین در پنج نقطه از شیراز و 11 دوربین با ارتباط مستقیم و زنده، عزاداری و پیاده روی جاماندگان زائر اباعبدالله الحسین علیه السلام را پوشش داد و با برنامه ریزی خوب شهرستان ها، عزاداری مردم در اقصی نقاط استان تهیه و پخش شد.