آرشیو شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۷۲
شهرستان ها
۷

نماینده مردم دامغان در مجلس: بدنه مدیریتی دامغان نیازمند تغییر است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره امور شهرستان در 20 سال گذشته به صورت هیئتی اداره شده است، گفت: بدنه مدیریتی دامغان نیازمند تغییرات جدی است.

ابوالفضل حسن بیگی با بیان اینکه اداره امور دامغان طی 20 سال گذشته به صورت هیئتی و جمعی صورت گرفته و در این شهرستان مدیریتی جامع حاکم نبوده است، بیان کرد: متاسفانه همه به انجام این روش عادت کرده بودند و کسی هم پیش قدم تغییر این رویه نمی شد لذا اکنون خیلی سخت است که این روش را به حالت صحیح برگرداند اما باید کوشید تا تغییراتی در اداره دستگاه های اجرایی با تعیین مدیران جوان انجام داد.

وی افزود: عده ای برای تعیین مدیران جوان در دستگاه های اجرایی شهرستان کارشکنی و سنگ اندازی می کنند و در مقابل عده ای نیز به راحتی و خوش گذرانی عادت کرده و تنبل شده اند، با دروغ گویی و شعار توخالی، سرخود و مردم را کلاه می گذارند و درنهایت بیش از سه دهه ناکامی خود را به گردن دیگران می اندازند.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: بحران ناامیدی مهم ترین معضل این شهرستان است که باید این موضوع برطرف شود و برای شروع نیز می بایست مردم را از کارها و فعالیت های انجام شده آگاه کرد تا در جریان امور قرار گیرند.

حسن بیگی بابیان اینکه باید منافع 90 هزار نفر جمعیت شهرستان در اجرای برنامه ها دیده شود، تاکید کرد: نقش رسانه ها و فضاهای مجازی در کمک به رشد و ارتقاء شهرستان در تمامی ابعاد مهم و ضروری است و نباید نادیده گرفته شود.

وی افزود: امروز راهی نداریم جز اینکه مدیریت دستگاه های اجرایی دامغان را به مدیران جوان واگذار کنیم و از سوی دیگر تربیت مدیران جوان باید موردتوجه باشد و جوان گرایی در کنار تخصص مهم ترین معیار برای تعیین مدیر در دستگاه های اجرایی است.