آرشیو شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۷۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* زلزله کرمانشاه باعث شد یک ایران عزادار شود و یک ملت برای کمک به هموطنان آسیب دیده اش بسیج شوند اما نمی دانم چرا دولت به جای هم قدم شدن با مردم به دنبال سیاسی کاری مخرب و ادامه مسیر اشتباه گذشته اش است.

جعفری

* خسته شدیم از بس مسئولان فعلی بی کفایتی های مدیران خود را به دولت قبلی ربط دادند. مردم خواستار گشایش در امور گره خورده زندگی شان هستند اما گویا قصه «دولت قبل» پایان ندارد حتی به قیمت نمک پاشیدن به زخم مصیبت دیدگان چشم انتظار کمک.

باربد

* ساختمان بیمارستانی که همین دولت در فروردین امسال افتتاح کرده بود و در زلزله یکشنبه شب فرو ریخت که جزو مسکن مهر نبود! چرا برخی به جای کمک به زلزله زدگان عقده گشایی کردند و با ادعاهای دروغ، حاشیه ها را به اصل موضوع ترجیح دادند!

0825021

* دولت می توانست یک ماه از حقوق نجومی مدیرانش را به زلزله زدگان اختصاص دهد اما انگار سوژه مسکن مهر و تلفات دروغینش بهترین طعمه انتقام گیری سیاسی و کاسبی از مصیبت های مردم بود.

6329021

* نشریات مدعی اصلاح طلبی در این حد از حادثه زلزله فهمیدند که می توانند مسکن مهر را به عنوان متهم ردیف اول تلفات زلزله کرمانشاه مطرح کنند و نفع سیاسی و جناحی شان را ببرند، اما به لطف خدا رسوا شدند و مردم فهمیدند برخی افراد به جای کمک چه مقاصد پستی دارند.

علیرضا چراغی و 79120937

* حکایت معاون اول رئیس جمهوری در ماجرای زلزله و مسکن مهر و... شبیه آن آقایی است که هنوز رای گیری به اتمام نرسیده اعلام کرد برنده قطعی منم! به جای دغدغه رسیدگی به مردم در زیر آوار گرفتار شده، از کشته های ملت نیز برای زدن دولت قبل دست بردار نیستند. آیا این حضرات به سوال نکیر و منکر و قبر و قیامت اعتقاد ندارند که این چنین بی پروا براساس امیال نفسانی و خوشایند حزب و جناح خود حق را پایمال می کنند؟ اینها این گونه می خواهند مدافع منافع ملت باشند؟ با دروغ؟

اسدی برادر شهید

* در حالی که هم وطنانمان در ماتم عزیزان زلزله زده خود سوگوارند دولت در حال تسویه سیاسی با دولت قبل و مسکن مهر است. شما را به خدا بس کنید و به گره گشایی از مشکلات این مردم مصیبت دیده بپردازید.

حسامی

* خدا انصاف بدهد به آنانی که درباره تلفات مسکن مهر به مردم دروغ گفتند و مشخص شد که عده ای در دولت به همراه هوچی های رسانه ای شان به جای ابراز همدردی و کمک به مردم کرمانشاه به دبنال ناامن کردن فضا و ادامه روند پنج ساله متهم کردن دولت قبل هستند.

0876031

* هموطنان بر اثر زلزله آسیب فراوانی دیده اند و در سوگ عزیزانشان نشسته اند آن وقت زنجیره ای ها با همراهی دولت و براساس گزارش های دروغ به مسکن مهر هجوم برده اند! واقعا در این بحبوحه انسانیت می پذیرد کسانی که موظف به یاری زلزله زدگان هستند به دنبال مقاصد سیاسی و حزبی باشند؟

یعقوبی

* کمک رسانی دولت به زلزله زدگان عمدتا در قالب تقاضای کمک از مردم است در حالی که حق مردم این است در شرایط اینگونه، دولت به سرعت و با تمام توان مشکلات را رفع کند و شرایط را به حال عادی بازگرداند. این عجز در یاری آسیب دیدگان ذهنیت بدی در میان مردم خواهد داشت.

5186021

* به عنوان یک قصرشیرینی از سیاسی بازی دولت در حادثه دلخراش زلزله غرب کشور متاسفم. تنها دو سه مورد کشته از ساکنان مسکن مهر بوده و بقیه غیر از مسکن مهرند. چطور حضرات جرات می کنند چنین دروغ شاخ داری بر زبان جاری و تحویل روزنامه های زنجیره ای غربگرا بدهند؟! اینها اگر کیهان را هم تعطیل کنند ما آقای شریعتمداری و یارانش را شهر به شهر خواهیم برد تا کیهان را به روزنامه حضوری تبدیل کنیم و تحلیل و افشای جریان های نفوذی و عملکرد ناصواب حضرات ادامه یابد. ما به صداقت کیهان و آقای شریعتمداری ایمان داریم.

نظری از قصرشیرین

* همه مردم ایران برای کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند الا مدیران نجومی بگیر که انگار میلی ندارند سهمی از این احساس پاک داشته باشند. برخی مسئولان باید از چنین مردم با عاطفه و وظیفه شناسی درس ها بیاموزند.

5069021

*به جای این که رسانه های زنجیره ای به شناسایی کاستی های آسیب دیدگان زلزله برای رسیدگی و کمک رسانی دولت بپردازند، مجددا به اتهام زدن به دولت نهم و دهم پرداختند! انگار این جماعت تنها میلی که ندارند همدردی با مردم مصیبت زده استان کرمانشاه است.

یاورپناه

* تمام کشورهای اروپایی در ایران صاحب سفارتخانه هستند دفتر اتحادیه اروپا دیگر چه صیغه ای است که بیگانگان پیگیر راه اندازی آن در داخل خاک کشورمان شده اند متاسفانه باید گفت نمایندگان مجلس خواب هستند یا شاید خودشان را به خواب زده اند.

علیمردانی

* آقای جهانگیری! ندانم کاری، شعار دادن و... دولت یازدهم و دوازدهم که برای همه مشهود شده است. لطفا سپر دولت نهم و دهم را به زمین بگذارید و در این مدت باقیمانده عمر دولت به گره گشایی از مشکلات بی حد و حصر مردم به ویژه جوانان بپردازید.

خدادادی- شهریار

* فال حافظ گرفتم با این نیت که چرا کیهان را 2 روز توقیف کردند، آمد؛

«گفت آن یار کز او گشت سر دار بلند

جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد»

02610912

* با اقدام نسنجیده دولت در توقیف 2 روزه کیهان می توان این نتیجه را گرفت که فکر دولت به اندازه تصمیماتی است که می گیرد، دولت مملو از ایده ها و تصمیماتی است که تا به حال به سود مرفهین و بیگانگان بوده است و نیاز مردم را در تحقق اهداف نظام سرمایه داری و استکبار می داند.

حاتمی- قزوین

* آقای نوبخت در پاسخ انتقادات عادل آذر از افزایش بی انضباطی های بودجه برآشفت و گفت، من در سال هایی که مجلس بودم هشدارهایی داده بودم! آقای نوبخت! 5 سال مقررات کشور در دست شما بوده است، چرا اصلاح نکردید؟! چه نفعی برای شما داشت که هیچ گامی در اصلاح آن برنداشتید؟!

ابوالقاسمی

* با اینکه ویزای اربعین 40 دلار تعیین و ابلاغ شده بود ولی در دفاتر به ریال می گرفتند که 17 هزار تومان گران تر بود عرض می کنم چرا بعضی ها از اربعین حسینی هم کاسبی راه انداخته و حریم نگه نداشتند؟

83790936

* شهر بیرجند که یکی از اولین شهرهای دارای لوله کشی آب در کشور بوده است درحال حاضر بدترین آب آشامیدنی را دارد. متاسفانه در طول 38 سال گذشته اقدام جدی برای تصفیه و شیرین کردن آب این شهر صورت نگرفته است. چرا؟

08010915

*کیهان حق را می نویسد اما برخی تمایل دارند فقط از ادعاها و وعده های خودشان یعنی توهم هایی مثل آفتاب تابان برجام، رفع تحریم ها، گشایش اقتصاد و معیشت مردم و... نوشته شود. طبیعی است اینها کیهان را تحمل نمی کنند.

1423-0914

* وقتی شنیده می شود وزیر ارتباطات کشور می گوید، دلالان و واردکنندگان گوشی نمی گذارند طرح رجیستری داخل کشور انجام شود این سوال پیش می آید که آیا دولت نمی تواند با 4 قاچاقچی برخورد کند؟ در این صورت چطور می خواهد کشور را اداره کند؟! این کار را به بسیج واگذار کنند و ببینند چگونه جلوی آنها را خواهند گرفت!

وحیدی

* وقتی دولت ارز مسافرتی را حذف کرده قیمت را ساعت به ساعت تغییر می دهد و ارز دولتی را گران تر از قیمت مصوب می فروشد این تلقی پیش می آید که دارد سوداگری می کند.

5530-0936

* تبلیغ اجناس خارجی در صداوسیما با وضعیت اسفناک بی کاری و رکود در کشور چگونه جور درمی آید؟

53780935