آرشیو شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۷۲
اخبار کشور
۳

تشییع پیکر 6 شهید در 4 شهر کشور

همزمان با سالروز رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پیکرهای پاک 6 شهید در شهرهای خرم دره، کرج، بیله سوار و مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار کیهان از خرم دره، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان عباس کاظمی از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی همچنین مسئولان لشکری و کشوری و مردم و بخصوص خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

شهید عباس کاظمی از سربازان وظیفه هنگ مرزی میشیا و بانه می باشد که مشغول گذراندن دوران خدمت وظیفه بود، وی روز دوشنبه بر اثر انفجار مین جامانده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا از کرج، مردم ولایتمدار این شهرستان پیکرهای مطهر پاک شهیدان قاسم شاهدی علی آبادی و سید غلامرضا سادات را از میدان شهدا تا آستان امام زاده حسن(ع) با شکوه خاصی تشییع کردند.

قابل ذکر است که شهید قاسم شاهدی علی آبادی در سال 61 در منطقه سومار و در عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسیده بود و شهید سیدغلامرضا سادات نیز در عملیات والفجر8 در منطقه ام الرصاص در سال 62 به شهادت رسید.

پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام پس از تشییع در گلزار شهدای امامزاده محمد(ص) منطقه حصارک کرج به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیروز همچنین پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی از شهدای دفاع مقدس در شهر بیله سوار محل زادگاه شهید به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از 31 سال تفحص شناسایی شد و روز پنجشنبه وارد فرودگاه اردبیل شد، پیکر مطهر این شهید دیروز پس از اقامه نماز جمعه توسط مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع و در گلزار امام حسن مجتبی(ع) محله باباش بیله سوار در خاک آرام گرفت.

به گزارش ایرنا، پیکرهای پاک شهیدان مدافع حرم حجت الاسلام محمود تقی پور و سیداحمد حسینی نیز روز پنجشنبه با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولین و طلاب علوم دینی از مدرسه علمیه نواب تا بارگاه ملکوتی رضوی تشییع و پس از طواف در حرم مطهر امام هشتم(ع) در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار بهشت رضا(ع) خاکسپاری شدند.

شهید تقی پور و شهید حسینی اول آبان ماه سال جاری در منطقه دیرالزور سوریه طی نبرد با نیروهای تکفیری به شهادت رسیدند.