آرشیو شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۷۲
اخبار کشور
۱۰

اسکورت محموله های ارسالی توسط یگان های ویژه ناجا

سرقت کمک های مردمی به زلزله زدگان صحت ندارد

جانشین یگان های ویژه ناجا گفت: مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت کمک های مردمی به زلزله زدگان توجه نکنند.

به گزارش فارس، سردار حبیب اله جان نثاری گفت: امنیت به طور کامل در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برقرار است و تمامی کمک های مردمی که از سراسر کشور به این استان ارسال می شود با اسکورت نیروهای یگان های ویژه به دست نیازمندان می رسد.

جان نثاری افزود: مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت کمک های مردمی توسط سودجویان توجه نکنند زیرا یگان ویژه ناجا با تمام ظرفیت خود تمامی محموله های ارسالی را اسکورت و کارکنان این یگان خود شخصا بر توزیع اقلام نظارت داشته و اقلام ارسالی را بین نیازمندان توزیع می کنند.

وی بیان کرد: گیت های بازرسی این یگان در مبادی ورودی استان کرمانشاه به صورت 24 ساعته فعال بوده و گشت های موتوری و خودرویی یگان ویژه امنیت را در سطح شهر و روستاهای زلزله زده برقرار می کنند.

به گفته جانشین یگان های ویژه ناجا، هیچ گونه مشکل امنیتی از قبیل سرقت و غیره تاکنون در منطقه وجود نداشته و امنیت به طور کامل در منطقه حاکم است.

توضیح سخنگوی ناجا درباره فیلم برخورد ناپسند یک مامور پلیس با زلزله زدگان

سخنگوی ناجا نسبت به فیلمی از برخورد ناشایست یک مامور پلیس با چند تن از زلزله زدگان واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد یکی از ماموران پلیس حین توزیع اجناس به زلزله زدگان گفت: گرچه در وقوع رفتار و برخورد تند و توام با خشونت افراد، عوامل زیادی به ویژه رفتار حاضرین در صحنه، سهم و نقش زیادی دارند اما پلیس هیچ نوع رفتار غیرمتعارف و ناپسندی را برنمی تابد و قطعا با عوامل مسبب و مولد آن برخورد انضباطی و قانونی می کند، در این مورد خاص نیز فرد خاطی احضار می شود و موردتذکر و تنبیه انضباطی قرار می گیرد.