آرشیو پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶، شماره ۳۰۳۴
روزنامه فردا
۱۶
حرف درشت

آیا زلزله تهران شوخی است؟

پوریا عالمی

کواکبیان در مجلس به روحانی تذکر داده: «اگر در تهران زلزله بیاید، کمترین آمار جان باختگان چهار میلیون نفر خواهد بود».

- مردم تهران اما گفتند: زلزله هفت ریشتری که برای ما چیزی نیست. زلزله اصلی محمود احمدی نژاد بود که آمد و رفت.

- مردم ایران به مردم تهران گفتند: داداش، پس لرزه ش به شما گرفت وگرنه ما هنوز هم نتونستیم از جا بلند شیم.

- تعدادی از امیدواران که به فهرست امید رای داده بودند نیز اعلام کردند: ما هر چهار سال یک بار یک زلزله هفت ریشتری را تحمل می کنیم. برای همین زیرساخت هایمان سفت شده و نگران نیستیم.

- بعد از اعلام خبر احتمال زلزله در تهران، چند شاخ اینستاگرام شماره کارت بانکی خود را اعلام کردند و گفتند حالا که کسی به هلال احمر اطمینان ندارد، آنها حاضرند پول جمع کنند.

- خسرو معتضد، تاریخ ساز و تاریخ تعریف کن موردعلاقه تلویزیون، گفت: با توجه به اینکه از اساس زیر تهران فاضلاب چندساله قرار دارد، اگر زلزله بیاید، همه می رویم در فاضلاب تاریخی و این توطئه انگلستان و بعدها آمریکا بود که شاه را فریب دادند تا با دست خودش قبر خودش را بکند.

- امیر تتلو در اینستاگرام اعلام کرد: در حمایت از زلزله زدگان بغ بغو.

- 20:30 نیز در گزارشی ثابت کرد رقص چاقو که بعضا در میهمانی های تولد و عروسی انجام می شود، عامل اصلی زلزله در جهان است و از مردم شریف ایران خواست که تا اطلاع ثانوی مواظب باشند.

- سازمان مدیریت ترافیک تهران نیز اعلام کرد: در صورت بروز زلزله، وضعیت ترافیکی تهران از این بدتر نخواهد شد و همین وضعی که هست را ادامه خواهیم داد.

- یکی از وزرای محترم نیز گفت: در صورت بروز زلزله در تهران شصت شصت خواهیم شد.

- در پی احتمال بروز زلزله در تهران با چند روزنامه نگار و چند مدیر شبکه های اجتماعی برخورد شد تا جلوی آمدن زلزله به تهران گرفته شود.