آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۶۶۹۰
خوانندگان
۱۴

پیشنهاد خوانندگان

قیمت زمین و مسکن را دستوری کم کنید

آقای طاهرزایی در تماس با روابط عمومی: اگر ارزش بانک ها را می توان به طریقه دستوری کم کرد، می توان قیمت زمین در شهر تهران و دیگر نقاط کشور را که میلیاردی رقم گذاشته اند با برنامه ریزی و دستوری کاست، با این کار فاصله طبقاتی کم خواهد شد و پول ملی آسیب نخواهد دید. شهرداری و دولت و مجلس در قیمت گذاری دستوری زمین می توانند عوامل اصلی باشند. با سپاس

سهم اطلاع رسانی در درمان

263...0938 در پیام ارسالی به ایران: طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت بیش از 80 درصد مرگ و میر بر اثر بیماری های غیرواگیر از جمله بیماری قلبی- عروقی، دیابت، سرطان و بیماری های ریوی و تنفسی است. مسلما آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و اهمیت دادن به این واقعیت با حمایت از بیماران و تامین امکانات، در کاهش این معضل بسیار نقش سازنده دارد. به طور مثال تشکیل مرتب سمینارهای پزشکی و بهره گیری از نقطه نظرات صاحبنظران متخصص و باتجربه همراه با تحقیق و پژوهش قطعا سرانجام مفیدی دربرخواهد داشت. به طور مثال شرکت استادان سرطان شناسی جهان در همایش با این موضوع در تهران باعث شناسایی و آشکار شدن عوامل پدید آمدن سرطان و راهکارهای مبارزه با این بیماری خطرناک می شود.

تلاش برای چهره ایرانی اسلامی شهرها

آقای سمندریان- یزد در تماس با روابط عمومی: تلاش شهرداری ها و بخشداری های سراسرکشور برای مطابقت نمای ظاهری شهرها با سبک و معماری اسلامی، به نوبه خود عامل بسیار تاثیرگذار برای ترویج، تبلیغ و دلبستگی عامه مردم به مکتب قرآن مجید و اسلام است. امیدواریم این نهادها با همکاری شوراهای اسلامی از این حیث مصمم به عمل و اجرا شوند بخصوص در بافت هایی که قرار است ان شاءالله نوسازی بشوند.