آرشیو پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، شماره ۵۰۱۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

شورجه، مهمان«رویای خاک» می شود

برنامه«رویای خاک» جمعه 22 دی ماه با حضور جمال شورجه کارگردان سینما به موضوع سینمای دفاع مقدس می پردازد. به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، در این برنامه پس از گذاری از آثار جمال شورجه به کلیت سینمای دفاع مقدس پرداخته خواهد شد. همچنین مستندهایی از جمال شورجه و آثارش پخش می شود. برنامه «رویای خاک» به تهیه کنندگی سعید بشیری و کارگردانی عباس یوسفیان جمعه ها ساعت 23 از شبکه آموزش پخش می شود.

رادیو ایران همقدم جشنواره بین المللی موسیقی فجر

آخرین رویدادها، اطلاعات و حواشی جشنواره موسیقی فجر را در کافه هنر رادیو ایران خواهید شنید. به گزارش شبکه رادیویی ایران، اهالی موسیقی مهمان کافه هنر می شوند و قسمتی از اجرای آنها در این برنامه پخش می شود. همچنین با موسیقی دانان گفت وگو و آخرین اخبار این جشنواره روایت می شود. «کافه هنر» مختص جشنواره بین المللی موسیقی فجر هر شب ساعت 22 تا 23 از تالار وحدت به تهیه کنندگی سیده زهرا صالحی و گویندگی حامد نجم الهدی پخش می شود.

«چشم مار» محرابی در رادیو نمایش

نمایش رادیویی «چشم مار» به کارگردانی فریدون محرابی امشب ساعت 20 و 15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود. این نمایش رادیویی ماجرایی معمایی را روایت می کند و حسین یعقوبی نویسنده آن است. در این سریال رادیویی هنرمندانی چون احمد گنجی، بهرام سروری نژاد، امیر زنده دلان، امین بختیاری، شیما جان قربان، مجتبی طباطبایی، کرامت رودساز، عبدالعلی کمالی و بهناز بستان دوست به ایفای نقش می پردازند و ژاله محمد علی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.